Connexion rapide:  

Forum: Dutch Forum

Sujet Dj-Controller - Aldi

Ce topic est ancien et peut contenir des informations obselètes ou incorrectes.

EmRadioHome userMember since 2011
Heey,

ik ga binnekort beginnen met mijn eigen radio zender
www.EmRadio.nl

En ik heb een mengpaneel een oude Skytec 250.
Ik hoef alleen maar mijn microfoons er op aan te sluiten.

Maar ik in het aldi krantje van deze week een mengpaneel.
http://aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_26/OFF01.SHTML


Kan iemand mij vertellen of dit iets is voor mij?
 

Posté Mon 27 Jun 11 @ 5:17 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Nee sorry , het is een ding wat ALdi gewoon groot ingekocht heeft.
Ik kan er geen merk uithalen of iets dergelijks. Dus wij weten net zoveel als jij ;)

off toppic:
Ik lees net dat ik ongeveer een maand of 2 niet op het forum zal kijken( Aldi Actie gaat een hoop van dit soort vragen opleveren :(
 

Posté Mon 27 Jun 11 @ 5:44 am
En juist dit soort vragen.....
EM: lees aub eerst >>DIT<< eens. Staat de volgende regel in:
"Stel geen vragen als wat is de beste hardware, of welke controller is beter. Dit is persoonlijk voor iedereen en dit soort vragen kunnen we daarom ook niet beantwoorden."
We kennen je niet, kennen je budget niet, weten niet waar je mee gewerkt hebt of wat je gewend bent. (dat hoef je overigens ook niet te beantwoorden)
Zelf gaan kijken, voelen, proberen enz.
(ga dit antwoord maar eens als standaard tekst opslaan. Moet 'm iets te vaak intikken de laatste tijd......)
 

Posté Mon 27 Jun 11 @ 6:18 am
geinig ding, het zal wat zijn als deze gewoon boven gemiddeld presteerd, zou ik echt helemaal geweldig vinden.
Dan is het bewijs weer geleverd dat kwaliteit ook niet duur hoeft te zijn.
En Aldi heeft zich wel vaker bewezen bij bijvoorbeeld de consumentenbond, Radar, Kassa enz enz)
Zelf de computers en Laptops kunnen tegenwoordig goed meekomen met de grote merken.

Btw: Ik wil geen reclame maken en ik heb ook geen aandelen van de Aldi, maar wisten jullie dat de Aldiwinkels in duitsland verschrikkelijk hoog staan aangeschreven.
alleen hier in Nederland komt men iets niet omdat het van de Aldi is.
Leg deze zelfde Controller bij een ProAudio zaak, eens kijken wat er gebeurd als je er een grootmerk opplakt.

Hoe ik dit weet???? Ik heb ook in de handel gezeten haha
 

Posté Mon 27 Jun 11 @ 9:31 am
Martin, in de discotheek heb ik voorgeprinte bordjes die op alle vragen antwoord geven, hoewel ze niet altijd even vriendelijk zijn..........
("voor niets gaat de zon op, Go Menfis, ga slapen, don't touch the barkeeper, Hausverbot," en
"Waarschuwing! Het op-de-zenuwen-gaan van barkeepers en DJ, is slecht voor de gezondheid!")


Keep smiling!
 

Posté Mon 27 Jun 11 @ 9:36 am
kan je die controller set ook op je laptop aansluiten of alleen op je ' normale ' pc?
Alvast bedankt !
 

Posté Mon 27 Jun 11 @ 11:05 am
Jakkoo,
net nieuw met computers? Tegenwoordig kun je alles dat op een vaste PC kan worden aangesloten ook zonder mankeren aan je laptop hangen. Bij mij de omgekeerde wereld: Mijn laptop werkt veruit het beste met VDJ.

@Bob: Ik mis eigenlijk de "promotionele" bordjes. Met de foto's die je zo af en toe post, is "Please touch the barkeeper" meer op z'n plaats....
(Of heb je nog zo'n jong ventje om je te helpen? Zeg maar.... jaloezie ;) )
 

Posté Mon 27 Jun 11 @ 12:40 pm
voor dat ge iets koopt lees en lees en lees nog eens alles goed na want meestal kom je er bedrogen uit,waarom iets kopen van 1000€ als iets van 100€ even goed of beter werkt?mmmmm?Dit is een nadenkertje???

 

Posté Mon 27 Jun 11 @ 2:15 pm
discorobinson wrote :
voor dat ge iets koopt lees en lees en lees nog eens alles goed na want meestal kom je er bedrogen uit,waarom iets kopen van 1000€ als iets van 100€ even goed of beter werkt?mmmmm?Dit is een nadenkertje???



rob, uit je laatste paar reacties krijg ik het idee dat je niet echt blij bent met je VSM4, klopt dat?
 

Posté Tue 28 Jun 11 @ 1:32 am
 

Posté Tue 28 Jun 11 @ 2:11 am
 

Posté Tue 28 Jun 11 @ 4:24 am
Hoi,

Aa, het is een leuke aanbieding. Maar LET OP!

Wat Aldi verkoopt lijkt ook op een huismerk van o.a. Conrad en heet McCrypt Midi-5 (denk ik). Deze DJ Controller is ook hier te vinden: http://reviews.conrad.nl/7866-nl_nl/304925/mccrypt-mc-crypt-midi-5-dj-controller-reviews/reviews.htm

Als je het koopt wees er dan van bewust dat deze controller speciaal gemaakt is voor Virtual DJ en niet werkt met andere DJ software pakketten. Bij Conrad krijg je er zelfs een DJ-koptelefoon t.w.v. 25 euro bij en tas t.w.v. 20 euro!

http://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zcop_nl3/~flN0YXRlPTMxOTc2NTk5MTg=?~template=PCAT_AREA_S_BROWSE&glb_user_js=Y&shop=NL2&p_init_ipc=X&~cookies=1&gclid=&scrwidth=1920


Bij Conrad is die € 149,00 en de Aldi € 129,00, maar dan krijg je er wel iets meer voor (hoewel ik niet zeker weet of er bij Conrad een ingebouwde geluidskaart in zit). Nogmaals deze controller werkt enkel met VirtualDJ.

Succes!

Meer info Koolsound DJ Mixer:
http://www.dj-verkoop.nl/Koolsound-Sound-Mix-Station-DJ-midi-controller-met-virtual-dj

Gr,
Melroy
 

Posté Tue 28 Jun 11 @ 10:43 am
 

Posté Tue 28 Jun 11 @ 3:10 pm


(Les anciens sujets et forums sont automatiquement fermés)