Connexion rapide:  

Forum: Dutch Forum

Sujet Krijg hoofdtelefoon niet gespilts Virtual DJ 7 en Denon MC6000

Ce topic est ancien et peut contenir des informations obselètes ou incorrectes.

patrayHome userMember since 2017
Goedemorgen,

Ik heb volgens mij alle opties al gehad maar ik krijg het niet voor elkaar om een nummer voor te beluisteren via mijn Denin MC6000 controller.

Op de PC staat Virtual DJ7 en ik gebruik een Denon MC 6000 controller.

Ik heb diverse forums reeds doorgelezen en alles al geprobeerd maar ik krijg het niet voor elkaar om als vb op Deck A een nummer af te spelen via de boxen en dan al een ander nummer klaar te zetten en te kunnen luisteren via koptelefoon. Ik gebruik de Denon controller ook als geluidskaart.

Ik kom er echt niet uit. Wie zou mij kunnen helpen aub.

Alle hulp is welkom.

Raijmond
 

Posté Mon 20 Feb 17 @ 9:46 am
Hoi, Raijmond,

Ik zet eerst de link naar de VDJ Handware handleiding van de MC6000 neer: http://www.virtualdj.com/wiki/DN-MC6000.html
Hierin staan diverse omschrijvingen van de setup in VDJ7

Ik heb uiteindelijk gekozen voor de external mixer-setup. Hierbij gebruik ik 2 decks in VDJ (Dit omdat er op de vrije kanalen nog wel eens een extra speler moet worden aangesloten.) Hierbij moeten nog wel wat zaken aangepast worden omdat anders de crossfader en de toonregeling door zowel VDJ als de controller worden gedaan.
Wil je alle 4 de decks in VDJ gebruiken dan moet je de instellingen volgen van de Internal Mixer.

Heb je de instellingen goed staan, dan moet je nog wel aandacht hebben voor de 2 draaiknoppen links onderaan op de controller (in de sectie Monitor). De onderste is duidelijk genoeg (dat is de volumeregelaar) maar met die daarboven regel je de balans tussen het voor te beluisteren kanaal en de master (uitgang).
Tot slot: het voor te beluisteren kanaal selecteer je met de Cue-drukknop boven de fader van het kanaal dat je wilt beluisteren.

Succes!
 

Posté Sun 05 Mar 17 @ 4:21 pm


(Les anciens sujets et forums sont automatiquement fermés)