Connexion rapide:  

Forum: Dutch Forum

Sujet Dempen van de muziek wanneer ik door de microfoon praat

Ce topic est ancien et peut contenir des informations obselètes ou incorrectes.

Heb het heel internet en YouTube doorgezocht, maar vind geen oplossing. Want zoek een talk over( een knop,terwijl mijn muziek loopt ik met de microfoon kan praten en mijn muziek automatisch zachter gaat , dus ik boven de muziek uitkomt. Ja had wel iets gevonden maar dan hoor ik me zelf uit de boxen met een lichte vetraging, maar wil me zelf dus niet horen. Zoiets heb je wel met de sam broadcaster dat je je microfoon volledig kan uitschakelen en je op locktalk kan drukken
maar die optie is dus moeilijk te vinden voor Virtualdj.
Dus misschien is hier een expert aanwezig.
Al vast bedankt voor diegene die mij kan helpen.
Groetjes Björn
 

Posté Fri 03 Mar 17 @ 6:40 pm
Ik heb er wel een op lossing voor gevonden.Als je hem op mixer zet in plaats van master zet je gewoon de muziek zachter.Het lijkt ff alles te gelijk alleen niet vergeten de volume weer terug te zetten.En de microfoon weer uit.Zo los ik het op.Of wachten tot de track is afgelopen.

Succes
Dj Binkie
 

Posté Sun 05 Mar 17 @ 11:43 am
Bij mij gaat de muziek zelfs in pauzestand bij gebruik micro ! Dit mag nu toch niet...
 

Posté Sun 05 Mar 17 @ 1:49 pm
De Home-versie ondersteunt dit volgens mij niet, maar het zou in de Pro-versie mogelijk moeten zijn om het muziekvolume met bv 50% te verminderen met de druk op een toets. Hiertoe zou een script gemaakt moeten worden die wordt gekoppeld aan een vrije toets op je toetsenbord. Uiteraard moet dat ook weer gebeuren om het volume weer op 100% te krijgen.

@Spooky: op welk moment pauzeert de muziek dan? Als je op een toets drukt, de microfoon pakt of iets anders? Daar moet een handeling aan vooraf gaan.
 

Posté Sun 05 Mar 17 @ 5:18 pm
Spooky Dave wrote :
Bij mij gaat de muziek zelfs naar pauzestand bij gebruik micro ! Dit mag nu toch niet...


Ik heb 'n Numark mixdeck expres,
Naar pauzestand gaat hij bij luider praten in de micro ,.als je ambiance aan't maken bent bv....

 

Posté Sun 05 Mar 17 @ 6:35 pm
Da's wazig.... Ik kan op dit moment niet bedenken wat dat zou kunnen veroorzaken.
Ik ben benieuwd of iemand je ervaring kan delen. Dit om de omstandigheden waaronder dit gebeurt misschien te kunnen nabootsen.
 

Posté Sun 05 Mar 17 @ 10:52 pm


(Les anciens sujets et forums sont automatiquement fermés)