Connexion rapide:  

Forum: Dutch Forum

Sujet Virtual DJ 7.4.7 , crossfades niet goed in automix.

Ce topic est ancien et peut contenir des informations obselètes ou incorrectes.

Beste,

Ik draai versie 7.4.7, (maar heb ook 8 geprobeerd en andere versies). Ik bijf echter met hetzelfde probleem zitten: In automix crossfaden de nummers niet lekker op elkaar aan. De helft doen het opzich goed, de andere helft slaat gewoon af en gaat zonder crossfade door met het volgende nummer.

Waar kan dit aan liggen (setting staan op factory) Ik heb zowel met de interne geluidkaart dit probleem als met de Xonar U7 externe geluidskaart USB.

Ik gebruik een I7 6500U laptop, met 8GB memory.
 

Posté Thu 06 Jul 17 @ 8:18 pm
Hoi, Brandon (gok ik....),

Ik weet eerlijk gezegd niet waar VDJ af fabriek op staat. Ik heb zelf goede ervaringen met het automix-type Smart.
Als je de playlist Automix rechts in je browser hebt staan, zie je links bovenin dat veld een +. Als je daarop klikt, kun je bij Automix Type slecteren welke je wilt gebruiken. De meeste hebben hun eigen uitleg, Smart heeft dat niet. Deze past ook het tempo van het nieue nummer aan aan degene die al speelt.
Wel iets om erg in te houden: Als je de nieuw toegevoegde nummers hebt toegevoegd aan je automix-lijst is de kans groot dat het de eerste keer nog niet goed werkt. Of dit ligt aan de nog niet geanalyseerde nummers of dat VDJ nog ff moet leren mixen weet ik niet. Mijn ervaring is in ieder geval dat het de eerste keer niet lekker werkt, daarna als een zonnetje.
 

Posté Tue 11 Jul 17 @ 4:34 pm


(Les anciens sujets et forums sont automatiquement fermés)