Connexion rapide:  

Forum: Dutch Forum

Sujet headset werkt niet

Ce topic est ancien et peut contenir des informations obselètes ou incorrectes.

Ik ben vandaag urenlang bezig geweest met de headset. Ik kom er niet uit. Als de headset werkt dan doen de speakers het niet en vice versa. Welke instelling ik ook probeer in audio-apparaatbeheer, niets helpt.
Voice over met VDJ werkt niet en voice chat in SL werkt ook niet.
Ik weet niet meer wat ik er mee moet. Als iemand een (liefst) Nederlandse handleiding weet dan houd ik me aanbevolen en anders kap ik ermee. Het is nu meer ergernis dan plezier.
 

Posté Fri 28 Jul 17 @ 5:16 pm
Ik stop ermee.
Heb mijn license gecancelled en de headset aan de buurjongen gegeven. Hij was er erg blij mee :)
 

Posté Fri 28 Jul 17 @ 7:23 pm
19 $ per maand voor een license vind ik trouwens veel te veel. Dat is leuk wanneer je heel actief bent als DJ. Dan krijg je de kosten er wel uit.
Voor mij zou het 2 keer per maand zijn in Second Life. Gewoon voor de lol en niet om er echt iets mee te verdienen.
Ik ga wel op zoek naar iets dat gratis is of iig veel goedkoper.
 

Posté Sat 29 Jul 17 @ 9:35 am
Laatste bericht en dan zijn jullie van me af lol.
Gratis software geïnstalleerd en binnen 15 minuten alles geregeld en spelend....yay :)
 

Posté Sat 29 Jul 17 @ 11:43 am
wilbergPRO InfinityMember since 2009
"We" waren er via dit forum wel uitgekomen hoor, maar je post een bericht (in vakantietijd) en geeft de brui eraan wanneer je na 2 uur nog geen reactie hebt gehad op die post.
Zonde!
 

Posté Fri 18 Aug 17 @ 4:11 pm
Tja, dat is idd zonde. Ik ben inmiddels helemaal gestopt met DJ activiteiten.
 

Posté Thu 24 Aug 17 @ 11:26 am


(Les anciens sujets et forums sont automatiquement fermés)