Connexion rapide:  

Forum: Greek Forum

Sujet Recording ...

Ce topic est ancien et peut contenir des informations obselètes ou incorrectes.

Geia sas

Douleuo tora teleutaia me to Virtual DJ, kai mexri tora ola pane kala. Exo syndesei eksoteriko mikti, exo dilosei tin karta, exo proakoustiki apo ton mikti..ALLA.. den mporo na xrisimopoiiso to record tou programmatos. Mou hxografei kai ta dyo Decks tautoxrona, aneksartita an o miktis mou einai sto A h sto B, giati to crossfader tou Vt DJ einai sti mesi.

Skeftika na paro apo to REC (Output) tou mikti..alla na to steilo pou?..sto LINE IN tis kartas?...tha doulepsei..den nomizo...
Mallon apo oti mporo na katalabo..prepei na to steilo se deuteri karta hxou sto LINE IN..kai na xrisimopoihso allo programma eggrafhs. Auto omos einai efikto?..TO exei dokimasei kaneis. Thelo tis ypodeikseis sas kai tin empeiria sas

Euxaristo
prokatabolika gia tis apantiseis sas.
 

Posté Sat 09 Oct 04 @ 11:22 pm
"Mallon apo oti mporo na katalabo..prepei na to steilo se deuteri karta hxou sto LINE IN..kai na xrisimopoihso allo programma eggrafhs. Auto omos einai efikto?.


swsto.to record apo e3wteriko mikth etsi ginetai.Twra an douleueis me mia karta h me 2 kartes h mia na exei mono proakoustikh tote to record douleuei mesa apo to vdj
 

Posté Sun 10 Oct 04 @ 5:16 am
Dimitri

euxaristo gia tin voitheia, omos den katalaba kati. Na steilo tin eksodo tou mikti pou?...sto line-in tis kartas pou douleuo i stin alli pou kathetai kai me koitaei?... Proakoustiki exo apo ton mikti.

Exo mia tetrakanali Audigy pou feugoun ta dyo DECKS (Front kai rear) kai pane ston mikti kai mia Creative apli pou kathetai. Ti na kano oste na grafo mesa apo to Vdj..Ypenthimizo oti stin epilogh me eksoteriko mikti to crossfader einai sti mesi, gia na doulepsei , etsi den einai? kai to Vdj me to crossfader sti mesi anagkastika tha grafei tautoxrona kai ta dyo DECKS kai oxi auto pou exo sikomeno apo ton eksoteriko mikti..

Se mperdepsa?


Euxaristo
 

Posté Mon 11 Oct 04 @ 9:55 pm
nai re apo to output tou mikth me ena kalwdiaki sto line in opoias kartas theleis.Ena 2o programa gia na kanei record to line in ths sugkekrimenhs kartas kai thats all.to an tha baleis thn creative pou kathete gia na kanei auth th doulia h thn allh auto einai thema diko sou.Otan exeis epile3ei sta settings tou vdj e3wteriko mikth fusika to programma den mporei na anagnwrisei pote esu sukwneis ta volumes apo ton e3wteriko mikth opote grafei oti pezei akoma kai an exeis kati panw sto mikth sto preview
 

Posté Tue 12 Oct 04 @ 8:56 am
To piasa megale ..thanks

Bebaia ..menei stin praksi na deiksei kata poso tha doulepsei sosta..mi tyxon dld..tin ora pou paizo..an theliso na grapso moui kanei tipota xouneria..telos panton..euxaristo.
 

Posté Tue 12 Oct 04 @ 9:38 pm
am sou kanei xouneria koumpare edw eimaste na bohthisoume
 

Posté Wed 13 Oct 04 @ 4:04 am
Me pedepse koumpare, alla siga min to afina na me valei kato.psss. xaxax asteieuomai.
Loipon... dokimasa pollous tropous, to kalitero omos einai na xrisimopoihsoume to recorder software pou erxetai mazi me tin karta (synithos). Exei tin kaliteri apodosi kai den kollaei pouthena..Einai teleio.

Aaa..kai mia symbouli. Energopoihste tin epilogh Software 3D, otan epilegete setup me eksoteriko mikti. Diaforetika tha exete mia mikri eksodo apo to Deck pou paizei akoma ki einai katebasmenos o miktis terma.

Dimitri ,mazi me to programma psinomai na paro kai tin konsola...aksizei ta lefta tis?
 

Posté Sun 17 Oct 04 @ 12:40 am
den exei erthei sthn ellada akoma.Opote kai den to exw dokimasei gia na sou pw.Sthrizomai mono sta logia pou grafoun sto forum oti douleuei apsoga.Twra pragmatika den 3erw ti na sou pw.To mono sigouro einai oti douleuei kalutera apo to hercules kathoti to xp10 einai kalutero hardware.
 

Posté Sun 17 Oct 04 @ 2:21 am
Gei kai xara paidia,exw kana mhna pou douleuw me to virtual dj. Loipon to problima mou einai oti otan kanw recording ola kala.Alla otan to akouw kh hxwgrafisi exei polla clicks, kai einai xalia grammenh.exw duo soundcards mia Soundblaster audigy LS kai mia Via 97
 

Posté Thu 21 Oct 04 @ 12:15 pm
den exei tuxei na akousw kati analogo.Grapse mas ti configuration exeis ston upologisth sou.
 

Posté Thu 21 Oct 04 @ 5:49 pm
Otan les configuration ti enoeis?dhladh ti mhxanima exw? Kati akoma egw pisteuw oti ftaiei h RAM mou einai molis 256, kai to oti xrhsimopoiw duo sound cards prepei na trwei polu mnhmh?
 

Posté Fri 22 Oct 04 @ 8:10 am
h mnhmh sou einai ligo xamhlh bale mia 512 panw gia na peta3ei to mhxanhma.Den einai polu akribes auth thn periodo.
 

Posté Fri 22 Oct 04 @ 1:08 pm


(Les anciens sujets et forums sont automatiquement fermés)