Connexion rapide:  

Forum: Dutch Forum

Sujet samenwerking geluidskaart vdj!!!!!1

Ce topic est ancien et peut contenir des informations obselètes ou incorrectes.

PivoHome userMember since 2005
beste mensen,

Ik zal mezelf eerst even voorstellen, ik ben ivo van dijke en kom uit breda. wil je meer van me weten laat het maar horen.

ik zit met het volgende probleem.

ik heb curtual dj aan geschaft voor op mijn pc, allemaal heel leuk om te mixen alleen als je niet van te voren de ene cd speler kan beluisteren zal het moeilijk worden om een leuke mix te maken.
Dus ik een extra geluidskaart gekocht een 4.1 want dat zou werken , dan zou ik de ene deck via de ene geluidskaart en andersom ook.

ik mijn computer open geschroefd die kaart er in gezet en via de bijbehorende installatie cd geinstalleerd.

toen kwam het eerste probleem al de computer maakte van die nieuwe geluidskaart meteen zijn eerste (denk ik) al het geluid verliep via die nieuwe en de oude geluidskaart (onboard) deed helemaal niets meer.

dat maakte mij opzich niet zo veel uit, want ik had bij virtual dj gezien dat je ook gebruik kon maken van een 4.1 kaart, ik vdj opgestart en ingesteld op de maniet zoals ik het nu had aangesloten. maar ald ik dan begin met een plaatje te draaien doet hij het gewoon niet. dan weigert hij te draaien zeg maar je kan wel op play drukken maar de muziek begint niet te lopen

ik heb tot nu toe alle mogelijke combinaties geprobeerd maar niets is gelukt zou je me aub willen helpen.
want ik weet niet meer wat ik zou kunnen doen nu.


groetjes ivo

 

Posté Tue 08 Feb 05 @ 4:06 pm
Ivo,
je zegt dat je VDJ aangeschaft hebt, maar je bent een "No licence" gebruiker. Als je VDJ aangeschaft hebt registreer je dan op de site. Op deze manier wordt je een "full version user".
Als je VDJ niet hebt gekocht, gebruik je een illegale versie. Het configuratie scherm om de geluidskaart in te stellen zit niet in de demo en je zegt dat je dit scherm hebt gebruikt.
In het laatste geval zal je geen hulp en respect krijgen...
Ewout
 

Posté Tue 08 Feb 05 @ 7:06 pm
PivoHome userMember since 2005
ik heb vdj gewoon op de website gekocht alleen lagen de spullen van vdj ergens anders, ik heb het probleem al op kunnen lossen het was me eigen fout. alles werkt nu gewoon goed. maar als ik meerdere vragen heb en ik stel ze op die manier hier dan zal niemadn me serieus behandelen omdat ik geen full license user ben...

hoe verander ik dat.


mvg ivo
 

Posté Tue 08 Feb 05 @ 10:44 pm
PivoHome userMember since 2005
de vraag die ik nu al heb is als ik opneem wordt het een heel groot bestand. weet iemand hoe ik van dat bestand mp3 maak? of gewoon als mp3 kan opnemen!!


mvg ivo
 

Posté Tue 08 Feb 05 @ 10:54 pm
stuur eerst maar eens een berichtje naar het support team: e-service daarna helpen we je wel
 

Posté Wed 09 Feb 05 @ 6:56 pm
ik hoop dat alles gelukt is nu
 

Posté Sun 12 Jun 05 @ 10:46 pm


(Les anciens sujets et forums sont automatiquement fermés)