Connexion rapide:  

Forum: Dutch Forum

Sujet uitzenden op inet via media encoder

Ce topic est ancien et peut contenir des informations obselètes ou incorrectes.

hallo, ik wil mijn mixen graag op internet uitzenden. nu las ik in het forum al dat je dat via progs zoals shoutcast kan doen maar het lijkt mij voor de "luisteraars" gebruiksvriendelijker als ze via de windows mediaplayer webradio kunnen luisteren. Heeft iemand ervaring met het gebruiken van de windowsmediaencoder icm virtual dj?? of kunnen luisteraars toch de windowsmediaplayer gebruiken als ik via bv shoutcast broadcast?

Grtz,

Iwan
 

Posté Tue 22 Feb 05 @ 1:25 pm
Windows Mediaplayer kan gewoon verbinden met een shoutcast server.
Dus je draait zelf shoutcast server (of externe server) en je gebruikt de shoutcast pluging in vdj of
middels winamp en een shoutcast plug-in. Laatste geeft i.c.m. mengtafel meer flexibiliteit.
Informatie over hoe je shoutcast instelt is ruim verkrijgbaar op het forum of www.shoutcast.com
 

Posté Wed 23 Feb 05 @ 4:30 pm
mikeyssHome userMember since 2005
Hallo vrienden ik heb onlangs de DJ console gekocht nu zou er mij iemand kunnen uitleggen wat ik juist allemaal moet installeren of doen om te kunnen broadcasten op 't net? of desnoods nuttige links
kan doorsturen daar zou ik ook al veel mee zijn.
Alvast bedankt ;-)
Greetzzzzzzzz M.I.K.E.Y.
 

Posté Wed 02 Mar 05 @ 9:10 pm
Zoek even op broadcast of shoutcast in het Nederlandse of het Engelse forum. Er zijn een aantal threads die in detail uitleggen hoe het werkt.
Volgens mij is er ook een duidelijke uitleg in de user manual van VDJ
Success Ewout
 

Posté Sat 05 Mar 05 @ 3:00 pm


(Les anciens sujets et forums sont automatiquement fermés)