Connexion rapide:  

Forum: Greek Forum

Sujet Aporia me CD burning.Help Please!!!

Ce topic est ancien et peut contenir des informations obselètes ou incorrectes.

Adow LkHome userMember since 2008
Estw oti kanw mia mixh (p.x 20 tracks) kai thelw na ta grapsw se ena CD.Pws mporw na paizei kanonika to CD k otan mpainei to epomeno tragoudi na allazei o arithmos tou track xwris na yparxei keno h diakopi??Mexri twra egrafa CD -mixeis- k ola ta sond upirxan sto track 1.Etsi otan ithela na akousw kapoio song pou einai pio meta - p.x to 7- eprepe na pataw to forward me tis wres..Stin ousia auto pou thelw na kanw einai na paizei to CD opws paizoun oi Live ixografiseis apo sunaulies,Xatzigianni,Vandi k.a Xerei kaneis kapoio tropo h kapoio programma?
 

Posté Sat 07 Mar 09 @ 12:59 pm
egw pistevw an kai den eimai sigouros xreiazese ena programma pou na ta kanei cut
diladi na ta koyeis me kapoio tropo an katalava swsta me afto pou theleis...!!
 

Posté Sun 08 Mar 09 @ 10:28 am
Ôï mixmeister ôï êáíåé áõôï. Äçëáäç âáæåéò ïëï ôï mix êáé ìáñêáñåéò ôá óçìåéá ðïõ èåò êáé ìåôá ôï ãñáöåéò óå cd ìå ÷ùñéóìåíá ôá tracks.
 

Posté Sun 08 Mar 09 @ 10:05 pm
an katalava kala 8es na grapseis ena mix me to virtual dj k 8es meta na to grapseis se cd, swsta?

an pas stis epiloges tou "record" 8a deis oti exei mia epilogh gia n xwrizei ta tracks se ka8e allagh. dhladh otan metakineitai to xfader, to programma to anagnwrizei ws deytero track. an xrhsimopoieis exwteriko mikth omws dn xerw pws mporei n ginei...

(dn xerw ti egrapse o djsonath giati to post tou mou emfanizetai kineziko... elpizw na mn egrapse ta idia me mena....)
 

Posté Wed 11 Mar 09 @ 6:02 am
leonidassr wrote :
an katalava kala 8es na grapseis ena mix me to virtual dj k 8es meta na to grapseis se cd, swsta?

an pas stis epiloges tou "record" 8a deis oti exei mia epilogh gia n xwrizei ta tracks se ka8e allagh. dhladh otan metakineitai to xfader, to programma to anagnwrizei ws deytero track. an xrhsimopoieis exwteriko mikth omws dn xerw pws mporei n ginei...

(dn xerw ti egrapse o djsonath giati to post tou mou emfanizetai kineziko... elpizw na mn egrapse ta idia me mena....)


Sosto ayto mexri ena simeio omos , giati exo tin entiposi oti ama to kanei ayto , ne men tha xorisei ta kommatia , alla mallon den tha akougetai kai sinexomena.
Den ksero , ypothesi kano , giati den to exo xrisimpoiisei etsi me xorisma.
Alla xoris na xorizei to exo kanei kai douleyei kanonika , alla sinexomeno track olo!!!
Kai me mikti.
Apo tin alli mallon tha prepei na xrisimopoeiis to crossfader tou virtual gia na to kanei ayto , opote den ksero an ginetai me mikti.
An kapoio allo paidi kserei kati pio sigouro kai epipleon as mas to pei.
 

Posté Wed 11 Mar 09 @ 6:08 am
Metafrasis sto pio panw:

To mixmeister to kanei ayto. Dhladh vazeis olo to mix kai markareis ta shmeia poy theleis.
Meta mporeis na to grapseis se cd kai sta shmeia poy exeis markarei tha allazei track xwris diakoph.
 

Posté Wed 11 Mar 09 @ 12:06 pm
epeidh to xa dokimasei mia fora nomizw (kata 99%) oti ta xwrizei se tracks, k an ta valeis na paixoun t ena meta t allo paizoun synexomena.
alla epeidh exei kairo dn 8ymamai sigoura.... :S
pantws 8a to xanadokimasw opote prolavw na to epivevaiwsw.
 

Posté Thu 12 Mar 09 @ 6:56 am
otan ta kaneis record se mp3 bazei silence mprosta kai pisw apo to kathe komati

Opote an theleis na to kapseis se cd kaneis to e3is

katebazeis to mp3cue google it

auto bazei flags sto komati sou ekei pou allazei to track kai swzei ena cue arxeio 1kb

Ayto to cue to anoigeis me to burner sou Nero h oti allo

kai patontas record sou kanei akribws auto pou theleis xwris keno


H diadikasia gia na baleis ta flags den einai panw apo 5 lepta
 

Posté Sat 14 Mar 09 @ 3:22 pm
Adow LkHome userMember since 2008
Epsaxa gia to mp3cue alla dn to vrika.Mipws ennoeis mp3 cutter??To epsaxa k auto alla dn vrika kati simvato me Vista.Mporeis na postareis kapoio link?
 

Posté Mon 16 Mar 09 @ 10:55 am
 

Posté Mon 16 Mar 09 @ 3:22 pm
paidia den eimai sigouros an leo kai ego to sosto thema alla an einai brika kapia lisi..piga sto (RECORD PATISA CONFIG KAI META KLIKARA EKEI POU LEEI PROPMT IF OVERWRITE... SPLIT IN MULTIPLE FILES.... K META AYTO-SPLIT ON CROSSFADE)
 

Posté Tue 17 Mar 09 @ 7:30 am
k egw ayto ennoousa pantws....
dokimases an ta grafei xwris ka8olou kena??
 

Posté Tue 17 Mar 09 @ 8:23 am
Adow LkHome userMember since 2008
To programma to vrika alla dn exw to nero akoma.To psaxnw omws..Molis exw nea tha eidopoihsw.Thnks anyway
 

Posté Tue 17 Mar 09 @ 9:16 am
sumfwna me auto http://cdburnerxp.se/en/features to cdburnerxp mporei na kanei import cue arxeia.

Δεν το εχω δοκιμασει. Αλλα για να το λεει.. Το Burner ειναι καλο και ειναι εντελώς free
 

Posté Tue 17 Mar 09 @ 7:35 pm
Adow LkHome userMember since 2008
Dimitri tsanak Respect..trelo to programma..douleuoun ola!!Thanks a lot
Kanw ena sum up gia na mn mperdeutei kaneis: katevazete to CDRcue 2004 apo edw http://www.dcsoft.com/products/cdrcue/ ,
vazete opoia tragoudia thelete,ta modarete opws thelete,to swzete(p.x onoma arxeiou:demo) k meta katevazete to http://cdburnerxp.se/en/download .
Anoigete to file pou swsate prin ta tragoudia -demo- k kanete burning.Min xexasete na dialexete sto cdburner se ti morfi thelete na grapsete to CD.That's all!
 

Posté Wed 18 Mar 09 @ 7:26 am
Dieykriniste mono kati gia opoion thelei na ta katevasei.
Ayta ta programmata , douleyoun kai se vista? H mono se xp?
Sigouri apantisi.
 

Posté Wed 18 Mar 09 @ 7:42 am
Adow LkHome userMember since 2008
Douleuoun k se Vista.K gw auta exw
 

Posté Wed 18 Mar 09 @ 8:17 am
 

Posté Thu 26 Mar 09 @ 9:59 am


(Les anciens sujets et forums sont automatiquement fermés)