Connexion rapide:  

Forum: Dutch Forum

Sujet [NIEUW] VirtualDJ 6.0.5 Released !!! - Page: 5

Cette partie de ce topic est ancien et peut contenir des informations obselètes ou incorrectes

ja dat is waar,ik heb nu de F12 toetst ingesteld om die te verwijderen
 

Posté Wed 02 Sep 09 @ 12:47 am
om terug te komen op die nieuwe versie van 6.02 zie ik geen verschil tegen over de 6.01 nog thans bij de info zie ik staan dat ik de 6.02 heb geinstaleerd
 

Posté Wed 02 Sep 09 @ 1:18 am
Het zijn toch alleen maar bug-fixes, die zie je niet!
 

Posté Wed 02 Sep 09 @ 4:55 am
DjgreetPRO InfinityMember since 2005
Bij mij wel verschil op mijn dn-hs5500 zo kan ik mijn scratch, bend, platter beter instellen.
ook werkt mijn scherm beter heb nu terug een split screen op mijn cd speler vorige versie kwam alles op 1 schermpje.
heb gisteren 2 uur aan het testen geweest was wel allen house zonder search te doen.
wand de laatste feestjes had ik een search bug zodat mijn computer wel 5 keer moest opstarten.
van avond heb ik een trouwfeest ben benieuwd of ik nog last ga hebben van die bug


groetjes
dimi
 

Posté Sat 05 Sep 09 @ 2:47 am
DjgreetPRO InfinityMember since 2005
 

Posté Mon 07 Sep 09 @ 1:30 pm
DJCBPRO InfinityMember since 2006
 

Posté Mon 07 Sep 09 @ 2:04 pm
Hallo,

Ben nieuw hier.
Na een tiental dagen de trial van Virtual DJ te hebben geprobeerd ben ik de home edition versie in de winkel gaan halen. Het gaat om de home edition 2009.
Echter, waar ik ik bij de trial de skin VDJ 6 Pro (Widescreen) kon gebruiken kan ik dat bij deze niet en is het onmogelijk een resolutie te vinden aangepast aan mijn breed scherm.
Vervolgens las ik hier dat er een update is naar versie 6.0.2, maar wanneer ik naar het download center ga, staat daar alleen versie 5. Ik heb geprobeerd deze eveneens te installeren, maar dan nog blijft er versie 5.x staan...
Is deze download enkel voor de Pro-versie? Zoja, bestaan er skins voor widescreens in de Home edition?
Alvast bedankt,
Ikke.
 

Posté Wed 09 Sep 09 @ 3:19 am
Hoi,
ik begin het gevoel te krijgen genaaid te zijn.
Na wat rondwaren op het forum denk ik begrepen te hebben dat de skin die ik wil enkel op de pro-versie staat. Ook zou de Hercules Console mk enkel werken op de proversie en niet ondersteund worden op de home edition...
Met andere woorden, men laat je de proversie testen zonder te vermelden dat al die functies enkel pro zijn. Dan koop je de home edition en de redenen waarom je hem aanschaft (oa. compatibiliteit met de Mk) blijken niet aanwezig te zijn. Da's dus 30 euro weggegooid vermits ik geen 200 euro wil betalen aan een upgrade naar pro. Ik draai nl voor m'n eigen plezier en op kleine feestjes bij vrienden thuis...
Hopelijk vergis ik me wat betreft de dj console mk, die heb ik nog niet kunnen testen vermits die thuis staat en ik nu niet thuis ben.
Groeten!
 

Posté Wed 09 Sep 09 @ 4:36 am
Tsja, als je ervan uitgaat dat de pro versie die veel duurder is gelijk is aan de home edition heb je je huiswerk niet echt gedaan. Als je op de speciale home edition pagina kijkt, zie je ook dat het een uitgeklede versie is:
http://www.virtualdj.com/products/homeedition.html
Ewout
 

Posté Wed 09 Sep 09 @ 11:08 am
Tsja, dat zal dan wel, maar ergens vind ik het niet helemaal logisch dat een volledig uitgeklede versie die "gratis" meekomt met de console de console wel ondersteunt, terwijl een versie waar je 30 euro voor betaalt die console helemaal niet ondersteunt...
En uiteraard verwachtte ik niet dat de limited edition werkelijk net hetzelfde zou kunnen als de pro, anders zou er geen prijsverschil zijn. dus wat die skins etc. betreft, daar kan ik best mee leven. Logisch als je maar 1/3 van de prijs wil betalen.
Maar het niet ondersteunen van de console zou ik wat ontgoochelend vinden. (Nogmaals, ik heb nog geen tijd gehad om te testen, ben nog steeds niet thuis geraakt...)
Ik hoop dat ik met deze post bij niemand kwaad bloed zet, da's echt niet de bedoeling. Ik wilde me gewoon wat serieuzer met DJ'ing bezighouden en was helemaal overtuigd na het gebruiken van de trial. Ik heb me daar echt uren mee geamuseerd.
Als de console echt niet blijkt te werken onder de home edition zal ik uiteindelijk misschien alsong upgraden. Het programma is zeker zijn geld waard, daar niets van, maar ik vind 300 euro voor wat thuis-werk precies wat veel van het goede. we zullen zien...
Toch bedankt voor je reactie. ;)
 

Posté Wed 09 Sep 09 @ 11:31 am
pepeisPRO InfinityMember since 2005
Als je je console registreert, dan kan je de versie die compatibel is met deze console downloaden.
 

Posté Thu 10 Sep 09 @ 2:45 am
v6

ik heb de trail versie gedownload maar ik kan niet laden
maar ik ben wel een limeted user
help!!!
 

Posté Sat 12 Sep 09 @ 1:48 pm
sikko03PRO InfinityMember since 2008
Vraagje

Ik heb net de update naar 6.02 uitgevoerd en ik kom iets tegen wat ik bij de 6.01 versie niet had.
Het gaat om de videocrossfader. Deze werkt niet bij mij met clips (heb het wel geactiveerd, video linked to audio crossfader)

Als je video mixt in de stand van MIXER dan doet hij het wel, maar als je de stand (skin) op VIDEO zet doet de crossfader het niet meer bij mij.

Het beeld fade hij wel goed, maar het geluid niet..
heb het nu even simple aangesloten met mini-jack uit naar versterker, maar zo deed hij het bij de vorige versie wel.

Heeft iemand hetzelfde probleem of is het toch een instellingsfout?
gr
Rene
 

Posté Mon 14 Sep 09 @ 9:11 am
sikko03PRO InfinityMember since 2008
Probleem van hierboven is opgelost,

had een kleine monitor en kon niet zien dat je boven de crossfader kon kiezen tussen audio of video crossfader.. nu wel.. .

Virtual DJ werkt ook goed onder Vista 64 bit (tot nu toe nog geen fouten kunnen constateren).
 

Posté Fri 18 Sep 09 @ 3:41 am
UPDATE!!

VirtualDJ 6.0.3 is nu te downloaden voor de Pro Users in het download center. Zoals 6.0.2 zijn er weer essentiële bugfixes gebeurt. Al de bugfixes en extra features die er bij gekomen zijn kan je HIER vinden.

 

Posté Tue 10 Nov 09 @ 8:15 am
DjgreetPRO InfinityMember since 2005
Hi,


Saturday I testing the Virtual Dj 6.03.
I play from 20 pm tot 4 am.
I play with Dn-hs5500, Windows 7, Vdj 6.03
Everything was smooth no problems, no search bug.
It was a great night spinning with Vdj 6.03
Thx for up greeting virtual dj 6.02
Thx to the programmers en the staff from Atomix

Greetings from
Dimitri
 

Posté Sun 15 Nov 09 @ 9:12 am
Ik heh even een paar uren getest en tot nu toe geen problemen ondervonden
 

Posté Mon 16 Nov 09 @ 2:19 am
jeeeeee,

eindelijk werkt mijn ns7 goed, gelukkig maar, ik begon al te vrezen dat ik al het geld voor niets had uitgegeven.
 

Posté Mon 16 Nov 09 @ 4:26 pm
Kan iemand My a.u.b. vertellen of deze Virtual DJ 6 met de "Hercules Rmx Console" werkt, ik heb deze gekocht in belgie in de makro winkel keten, maar hy levert zo een extra software cd'tje met hem mee waar de "Rmx edition" op staat, maar ik vind dat die zwaar blykt te sucken, en de oudere versies willen niet werken met myn Rmx console, kan iemand my nu inlichten of deze versie van Virtual DJ op myn console effectief gaat werken? want ik heb zware problemen met de Rmx edition ;)

Thanx! xx
 

Posté Thu 26 Nov 09 @ 11:49 am
UPDATE!!

Na niet lang wachten is er nu VirtualDJ 6.0.4. Dit is waarschijnlijk de laatste update voor de nieuwe versie 6.1. Deze zal pas in het begin van volgend jaar uitkomen.

6.0.4 is nu te downloaden voor de Pro Users in het download center. Zoals 6.0.3 zijn er weer essentiële bugfixes gebeurt. Al de bugfixes en extra features die er bij gekomen zijn kan je HIER vinden.


 

Posté Sun 29 Nov 09 @ 9:09 am
75%