Connexion rapide:  

Forum: Greek Forum

Sujet vdj 6 & numark total control

Ce topic est ancien et peut contenir des informations obselètes ou incorrectes.

kalhmera sas

mexri prosfata eixa sto laptop mou ( intel centrino 1.6 , 1230 mb ram 128 shared memory graphics card ,maximum resolution 1024 x 768 , win xp sp3 gdimena mexri to kokalo gia na paizei sfaira to vdj -boot time 25 sec shutdown 15) to vdj 5.1 kai epaize kanonikotata (audio + video) se sinergasia me thn total control.

evala loipon thn ekdosh 6.0
den leo oraia einai alla ekei arxisan ta provlhmata :

o controler den epaize kala ta samples ( lithike en merei) alla to megalo provlhma einai oti den mou emfanizei ta audio effects + video effects + video transitionssto sta antistixa pedia..

einai sa na mhn leitourgoun ...alla perimene...ONTOS den leitourgoun !!! ( shmeiosh -se kanena skin den paizoun)

afou poipon evala ta teleftaia directx ..pali tipota. vazo pali thn 5.1 kai ola oraia..xxmmmmmmm...
apelpismenos leo : den kano ena format sto teleia setarismeno mhxanhma mou mpas kai ftiaksei ? (htan arketa arga kai den skeftomouna kala !)

EMMM DEE. !!! pali ta idia
kai tora ta exo parei sto kranio .

gia peite mou loipon mhpos ftaiei h analysh 1024 x 768 sto vdj 6 kai den paizoun ?

exei allos afto to provlhma me ta efects + video transitions na mhn doulevoun ? ( aneksarthtos analisis othonis ? h otidhpote allo ????)

mhpos ftaiei pou exo winxp home edition ( leo !!!mhpos ....)

pion na vriso pou xalasa to setup mou kai arketes ores apo thn poliasxolh zoh mou ?

mhpos viastikan na dosoun thn ekdosh 6 kai eimaste ta peiramatozoa tous ?

mhpos eprepe na akolouthiso to gnomiko -OTI DOULEVEI , MHN TO PEIRAZEIS ?!!!-

opoia vohtheia apo tous empeirous xrhstes kalodexoumenh

mhn po gia thn total control , pou ta jog dials trexoun san formula 1 otan ta akoumpas ( afta pou epilegoume ta effe kai ta samples ) kai ta samples pou den stamatane na paizoun apo to start-stop koumpi..
sta ksena forum to palevoun alla .........

ean den iparksei lysh para poly grhgora..tote h statherotath ekdosh 5.1 ksanaerxetai

pantos eimai apogohtevmenos apo thn ekdosh afth me ta provlhmata ths ( den eprepe na ginei etsi...)
den eimai asxetos me ta pc , alla ta exo vrei ..mpastounia right now !!
 

Posté Wed 03 Jun 09 @ 2:08 am
aledjoPRO InfinityMember since 2005
tora pou to les kai mena kanenan effect de douleuei.
mporei omon epidi katebasa ti trial ekdosi....
 

Posté Wed 03 Jun 09 @ 4:38 am
aledjo wrote :
tora pou to les kai mena kanenan effect de douleuei.
mporei omon epidi katebasa ti trial ekdosi....


oxi den exei sxesh pou einai trial
kati allo paizei
 

Posté Wed 03 Jun 09 @ 5:49 am
kanenas allos me to provlhma afto ?
 

Posté Wed 03 Jun 09 @ 6:04 am
Paidia to exo anaferei kai sto antistoixo topic ki ego ayto me ta sound efect.
Ki emena sto mikro netbook me XP , den doyleyoun.
Sto basiko mou omos laptop , to megalo me vista , doyleyoun.
Oso gia tin analisi tis othonis den me endiaferei afou den me noiazei gia ta video effect.
Ostoso fysika oi analyseis apo to netbook (1024X600) mexri to megalo mou vasiko laptop (1440X900) , diaferoun.
Episis tha ithela na rotiso ton tropo epanaforas tis 5.2.1 ekdosis , an xreiastei.
Exo ena back up se eksoteriko skliro , alla ti metafero , gia na ksanaginei 5.2.1?
Kai episis ki emena den mou polyaresei opos doulevei o dmc2 tora.
 

Posté Wed 03 Jun 09 @ 6:31 am
aledjoPRO InfinityMember since 2005
etsi opos to blepo erxetai i 6.1 giati kai alloi xristes exoun diafora problimata.

auto pou mou ti dinei sto vdj einai oti kanoun mia allagi kai bazoun kai allo noumero stin ekdosi!
diladi esto gia mia allagi petane ena noumero px apo 2.1 > 2.2
tora ti sto po.... megaaali allagi kanane kai allaksane to proto noumero kai to kanan 6?

akoma kai to photoshop pou kanei tragikes allages den allazei to proto noumero etsi eukola.
an synexisoume etsi tote meta apo 5-6 xronia tha exoume tin ekdosi 15.2

diladi gi'autes tis allages emena tha mou fainontan logiko na to legane apo 5.2 > 5.5
oti noumero tous katebei lene
 

Posté Wed 03 Jun 09 @ 6:34 am
djdadPRO InfinityDevelopment ManagerMember since 2005
Eisai ligo kakos vre Aledjo. Ekdoseis tou styl 5.1 5.2 ... 5.x einai gia na ftiaksoun bugs kai mikrodiorthwseis. Edw eginan vimata pros ta empros. Dld to gegonos oti mporeis pleon na mappareis ton controller sou full me leds klp den einai kati entelws kainourgio ? Kai by thw way gia peite mou poio allo software to kanei auto?
 

Posté Wed 03 Jun 09 @ 2:51 pm
Simfono mazi sou djdad , alla kalo tha itan , na ypirxe mia leptomerestati epeksigisi , tos pos mapareis enan controller , kai fysika ennoo sta ellinika.
Den einai oloi exper sta agglika , kai malista se ayti tin periptosi , pou einai kati sygkekrimeno.
Gia na min po oti genika tha eprepe na yparxei manual sta ellinika.
Ki emeis pou eimaste ellines plirosame gia to programma.
Den to dikaioumaste
Stin teliki as anoixtei ena topic , opos gia pardeigma eixe ginei to idio gia tis sundeseis me proakoustiki , kai na eksigountai kapoia themata me tin 6 , alla eidikotera to thema ma to maparisma ton controller , giati telika vlepo oti yparxei ektenestero provlima me ayto to thema apo polla paidia , pou sinexos postaroun , gia to thema mapping kai controllers.
 

Posté Wed 03 Jun 09 @ 3:30 pm
vghke h 6.1
na doume an paizei kala
ego pantos emeina sthn 5.2.1
 

Posté Thu 04 Jun 09 @ 1:50 am
romeodan wrote :
vghke h 6.1
na doume an paizei kala
ego pantos emeina sthn 5.2.1


Kai ti diorthonei i 6.1 apo tin 6 , mesa se liges mono meres?
 

Posté Thu 04 Jun 09 @ 3:30 am
aledjoPRO InfinityMember since 2005
VirtualDJ 6.0.1 (03 June 2009)

Fixes:

* fixed crash with some netsearch
* fixed don't add to history multiple times when play/stop/play/stop/etc
* fixed database corrupted on conversion from v5 if unicode characters
* fixed fast clicks on buttons on skin
* controllers fixed: MEP7000, XSESSION, HD2500, VCI300, BCD2000, BCD3000, XPONENT, DAC2
* fixed crash with "blink 0ms"
* fixed error message on netsearch streams
* fixed 14bit midi for fulljog
* new verbs get effect_name, get sample_name, etc
* scratch mode (vinyl_mode) in config->option
* fixed sound in 5.1 AAC videos
* fixed default skin wide/hiref not to use effect slots
* fixed plugins don't load when user name is unicode
* fixed audio/video crossfader switch on default skin
* new verb getfood
* MAC: fixed VirtualVinyl box detection
* MAC: fixed changing soundcard driver
* MAC: fixed some crashes in NetSearch
* MAC: fixed some problems in the mapper

tragikes allages!

perimeno ti 6.0.2....
 

Posté Thu 04 Jun 09 @ 4:08 am
tecyoHome userMember since 2010
ola galera comprei uma total control da numark , estou usando o virtual dj 5.07 mas gostaria de saber se a versão 6.0 realmente bem mlhor para trabalhar com ela , se poso usar sem riscos de travamento , e se preciso do mapeador para usar ou se ele reconhece altomaticamente !!
gostaria tbm de saber se só tem esses skins ai da numark total control ou se vcs ja tem um melhor !!
abraçosss e parabem pelo site do melhor programa de dj na atuliadade , simples e mas bonito que a concorrencia.....
(( DJ TECYO QUEIROZ ))

[apopsis]: wrong forum, wrong topic... This is the Greek forum

oti nanai..
 

Posté Thu 29 Apr 10 @ 9:48 pm


(Les anciens sujets et forums sont automatiquement fermés)