Connexion rapide:  

Forum: Dutch Forum

Sujet dj console gesloopt, alternatieven ?

Ce topic est ancien et peut contenir des informations obselètes ou incorrectes.

maus75PRO InfinityMember since 2003
Bij een poging om "echte" schakelaars aan de play en ceu knoppen te solderen heb ik dus nu mijn console eigenlijk gesloopt. Geen groot verlies eigenlijk want het voelde aan als speelgoed.
Nu vraag ik me af of er alternatieven zijn die goed werken met VirtualDj software.

Eigenlijk was ik wel blij met de crossfader en volume regelaars van de H-dj console, dus dit moet wel aanwezig zijn op de alternatieve controller. De xp-10's vind ik toch nog te duur aangezien je maar over een deck kunt beschikken voor die 299 Euro's(bovendien heb je een externe mixer nodig). Graag zou ik een volledige controller kopen voor dat geld, ik draai namelijk alleen thuis voor de fun.

Ik weet dat je één xp 10 kunt gebruiken om twee decks te besturen, maar dat is gewoon niks. En om nou meteen ff 600 euro's uit te geven en een mixer te kopen zie ik dus ook niet zitten.

 

Posté Wed 30 Mar 05 @ 1:33 pm
In het General Forum bestaat er een topic over een toekomstig Behringer product.
Als dat werkelijk gaat bestaan kan ik me best voorstellen dat alle Console gebruikers daarop overschakelen.
Anders kan je nog altijd terugvallen op de DAC's of DMC's

kijk hier: http://www.virtualdj.com/products/hardware.html
 

Posté Wed 30 Mar 05 @ 2:16 pm
maus75PRO InfinityMember since 2003
Die behringer heb ik ook bekeken en lijkt me een leuk alternatief, alleen weet ik niet helemaal zeker of t wel lekker werkt met Virtual dj. Zou leuk zijn om een review ergens te lezen als ie bestaat dan ?!

Jammer dat ze van virtual dj niet zo'n oplossing bieden (eigen hardware).
 

Posté Wed 30 Mar 05 @ 5:42 pm
Ok....das dus goed stom want als je ff had gezocht had je gelezen dat ik
die wanhoopspoging al heb gedaan en het alleen maar slechter is geworden.
De console is dus absoluut ongeschikt om te worden opengemaakt (slechte contacten, solderingen etc).
Ik heb uiteindelijk maar 2 XP10 aangeschafe en die krengen werken tenminste prima :-)

 

Posté Thu 31 Mar 05 @ 4:50 pm
redbulHome userMember since 2005
hoi even een vraagje
ik heb virtual dj 2.0 en een dj consol.
hoe moet ik die met elkaar laten comuniseren, ik kan het nergens in de config terug vinden.
 

Posté Wed 08 Jun 05 @ 2:55 pm
Ten eerste heeft dit niets met het originele topic te maken. Heb je een vraag maak dan een nieuw topic aan en post niet zomaar in een andere thread.
Is die versie 2 een demo versie? Zo ja dowload hier van de site de laatste demo versie 3. Zo niet gebruik je waarschijnlijk een gekraakte versie, want de versie die bij de dj console zit is versie 1.09.
Ewout
 

Posté Wed 08 Jun 05 @ 7:53 pm


(Les anciens sujets et forums sont automatiquement fermés)