Connexion rapide:  

Forum: Dutch Forum

Sujet welke versie kan ik best kopen

Ce topic est ancien et peut contenir des informations obselètes ou incorrectes.

Hoi,

Ik heb gisteren de trial versie gedownload. We zouden graag viritual dj kopen deze zou moeten dienen om te vjen en karaoke, welke versie kunnen we best kopen.

p.s. van traktor kregen we de versie thuis op disc kan dit van viritual dj ook

groeten peggy
 

Posté Sun 27 Dec 09 @ 2:16 pm
Als u VirtualDJ op regelmatige basis en buitenshuis wil gebruiken raad ik u de pro Versie aan. Deze bezit alle opties en functies. De verschillen met de andere versies vindt u hier.

Voor de aankoop kan u kiezen voor Electronic Delivery en Postal Delivery. De meest aangewezen en goedkoopste optie is de Electronic delivery. U betaalt met creditkaart of via paypal. U krijgt dan een mail met een factuur, gegevens en serial number. U moet deze ingeven bij uw account opties. Dan kan u via het download center VirtualDJ downloaden. Dit is volkomen veilig en u kan de software zo vaak u wil opnieuw downloaden. U kan ook kiezen voor de Postal Delivery. Dit is duurder en u moet ook minstens 5 werkdagen wachten voor het pakket bij u is aangekomen. Bij de Electronic Delivery heeft u daar geen last van omdat u na betaling de software direct kan downloaden en kan gebruiken.

U kan VirtualDJ hier aankopen.

mvg

Solarius
 

Posté Sun 27 Dec 09 @ 5:02 pm
hoi,

Het lijkt niet te lukken, ligt dit aan de trial versie.

We gingen karaoke draaien met table tops vj01 en vidiomixer avm02 van numark. Daar zijn we niet zo tevreden over.

Ik dacht ik koop viritual dj zet al men dvd's ( wat een monikken werk is) over op een harde schijf en ik ben klaar en opgesteld in no time.
Nou men eerste dvd die ik wou converteren dat liep mis ik heb meteen in 1 vob bestand 5 songs na elkaar. De tweede dvd die ik converteerde liep goed althans het converteren. Ik gaf de vob bestanden een andere naam. Ik deed virtual dj open en toen ik de karaoke song bv dolly parton wou laten spelen gaf hij het geluid en de clip van een heel andere song van uit een geheel andere map.

Wat doe ik fout ik heb maar 17

dagen meer om te proberen en voor ik virtual dj koop wil ik echt wel weten of het gaat. De gehele instalatie van numark was uiteraard veel meer geld maar na twee maal er mee gespeeld te hebben vind ik deze veel te traag in het zoeken van de liedjes op de dvd. De dvd's zijn allemaal origineel dus daar kan het niet mee fout gaan.

Ja een hele boterham vol maar ik hoop dat jullie weten wat ik verkeerd doe. Met de vj dvd's ging het wel goed.

groetjes peggy
 

Posté Mon 28 Dec 09 @ 11:09 am
Hi Peggy,
ik kan me vergissen, maar ik dacht dat de trial version niet geschickt was voor video en dus ook niet voor karaoke.

Mvg
Bob
 

Posté Mon 28 Dec 09 @ 12:08 pm
hoi,

Ja hoor de clips draait hij wel perfect en via de beamer heel goede beeldkwaliteit. Het is enkel met men karaoke dvd's dat hij moeilijk doet. Ik heb enkele vragen gesteld op een forum voor men converter. Ik gebruik de gekochte versie convertxtodvd4 mischien moet ik daar een paar instellingen veranderen .

Alvast bedankt voor jullie hulp
 

Posté Mon 28 Dec 09 @ 1:14 pm
Patje_1PRO InfinityMember since 2007
Heb je alle clips al gewoon op de computer staan? Rechtstreeks van DVD mixen gaat soms niet helemaal goed. Het rip programma van VDJ geeft nog wel eens wat problemen met het rippen van orginele muziek DVD's, zoals dat bijvoorbeeld een track halverwege track 2 begint en halverwege track 3 eindigt, hier kun je dan ook beter een ander programma voor gebruiken. Het beste is dan om alles te rippen in een zelfde formaat bijvoorbeeld mpeg2, avi, wmv etc. Als je dat hebt gedaan zou alles goed moeten gaan in VDJ en is VDJ daar een goed geschikt programma voor
 

Posté Mon 28 Dec 09 @ 1:22 pm
hoi,

De clips staan op een externe schijf en zijn geconverteerd naar vob bestand dat gaat prima. Er is inderdaad iets fout gegaan tijdens het converteren denk ik, ik probeer deze nacht maar nog eens een karaoke dvd te converteren naar een ander bestandsformaat, misschien nu met meer geluk .
Ik laat iets weten als het me gelukt is.

groeten peggy
 

Posté Mon 28 Dec 09 @ 1:34 pm
Peggy, ik kan je geen raad geven, maar wel troost.
Het is mij tot nu toe (na bijna 2 jaar) niet gelukt een originele karaoke dvd te converteren naar een formaat dat het doet op de TVs en beamer, en tevens zaken zoals "zonder begeleidend gezang" en "met tekst" in het oog houdt.
Ook met gewone, maar wel legale clips heb ik problemen.
De paradox is, clips die ik "in het verleden" hebt gedownloaded via b.v. kazaa light, het wél prima doen.
Helaas is illegale karaoke muziek niet bepaald groot in de aanbieding. Met mijn geconverteerde legále karaoke clips is het alleen maar huilen met de pet op.

Groeten
Bob

P.S. Ik heb het dus voorlopig opgegeven aangezien het sowieso niet mijn brood is - dat is audio. Ik wilde alleen graag wat "spelen" en dat is niet gelukt. Ik laat nu cartoons door de TVs en beamer lopen en miss brengt het WK voetbal wat geld in het laatje om de toch wel hoge onkosten van de beamer te dekken.
 

Posté Mon 28 Dec 09 @ 2:54 pm
hoi bob,

als je een dvd ript en daarnaa converteert naar avi (divx of xvid) en je hebt deze codecs ook op je pc geinstalleerd, dan zou het moeten werken, wat is er precies huilen met de pet op??
 

Posté Wed 30 Dec 09 @ 10:45 am
s.waterreus wrote :
.........wat is er precies huilen met de pet op??

........dat iets totaal niet goed gaat!

Hoi Reus,
ken je die uitdrukking echt niet? Ben ik zoooo oud, jij zooo jong en is huilen met de pet op totaal uit de tijd?Anyway, terug naar topic: mijn geconverteerde karaoke-CDs blijven hangen, haperen en doen andere vreemde dingen als ik ze door VDJ afspeel. Merkwaardig genoeg doen ze normaal als ik ze via media player of Creative player afspeel. Maar daar heb ik niets aan, kan dan net zo goed een DVD laten lopen.
Btw, karaoke draaien klínkt wel leuk in theorie, echter in de praktijk krijg je een hoop dronken mensen die tussen de liedjes door door de microfoon staan te lallen. Driekwart van de gasten kan niet zien, of begrijpen niet, dat er karaoke gespeeld wordt en vinden dat Bob dringend op vakantie moet en sommigen lopen de tent uit.
Iedere keer dat ik er weer intrap (met DVDs dan) zweer ik me: "Nooit meer karaoke!"

Happy New Year!
Bob
 

Posté Wed 30 Dec 09 @ 2:59 pm
Hoi,

Je Hebt gelijk hoor bob karaoke trekt echt dronken mensen aan, maar klant is koning en bij ons hier word heel dikwijls naar karaoke gevraagd.

Ik ben in de plaatselijke winkel een controler gaan kopen en daar ook meteen viritual dj pro besteld, het duurde een dag of drie zei de verkoper voor ik er om mag. Bij de controler zat traktor le maar daar ben ik niets mee ik wil jullie programma. Nou de controler heb ik gekocht omdat er een extra geluidskaart in zat maar dat blijkt op men pc ook niet te werken ik kan niets voorbeluisteren. Als ik in vj de configuratie verander output 1 de controler en output 2 men laptop doe werkt het ook niet. Dat word dus nog wat uren uitproberen.

Men origenel karaoke dvd heb ik geconverteerd met dvd shrink en daar lukt het prima bij. Met de gekochte versie van convertxtodvd4 lukte het ook niet dus weer extra omkosten voor niets. Maar ja de uiteindelijke uitkomst is belangrijker.
 

Posté Thu 31 Dec 09 @ 11:19 am
hahaha heel grappig bob,
natuurlijk weet ik wel wat die uitdrukking betekent, ik wilde alleen weten wat er huilen met de pet op was, dat was dus het afspelen,LOL.
ik dacht trouwens dat alleen japanners aan karaoke deden.
anyway, misschien moet je het inderdaad zoals hierboven staat rippen met een ander programma, want ik heb nog nooit iets gehad dat vdj niet wilde of slecht wilde afspelen. wel direct van dvd, maar dat is dan denk ik een buffer probleem.
 

Posté Thu 07 Jan 10 @ 3:54 pm
s.waterreus wrote :
......................... maar dat is dan denk ik een buffer probleem.


DVDs die het niet willen doen op VDJ zijn originele DVDs met een bescherming van het copyright. Niet echt een buffer probleem, dacht ik.
Ik heb "vroeger" wel eens videoclips downgeloaded van Kazaa en die op DVDs gebrand. Toen ik met VDJ begon kon ik die allemaal prima overzetten, en die lieten zich ook prima afspelen.
Dat is niet het geval met DVDs die je in de winkel koopt, met copyright.
Dat is juist het ironische aan de zaak: piraten doen het goed, wat je keurig betaalt, geeft je problemen.

Karaoke is buiten het Verre Oosten ook wel geliefd. Hier in Spanje organiseren de meeste reisbureaux wel een wekelijkse karaoke avond voor hun gasten. De toeristen vinden het leuk, hoewel het slechts een klein percentage is dat echt meedoet.

 

Posté Fri 08 Jan 10 @ 12:33 am
beste,

Na uren converteren is alles prima gelopen met de karaoke, dank voor jullie hulp allemaal.

Het voorbeluisteren dat lukte niet, ik heb al zo veel toppic's gelezen over voorbeluisteren dat ik stillaan te veel informatie door elkaar haal.
Dus wat doet een vrouw dan ze gaat wat slijmen en ik gaat gewoon hulp halen in de winkel die me de controler verkocht heeft.


alvast heel veel dj of vj plezier voor jullie allen
 

Posté Tue 19 Jan 10 @ 10:14 am
phelsuma wrote :
Na uren converteren is alles prima gelopen met de karaoke.................


Peggy, even voor de duidelijkheid: die karaoke dvds heb je geconverteerd met DVD shrink?
Of hoe heet het programma precies?
Alvast bedankt,
Bob

 

Posté Tue 19 Jan 10 @ 12:58 pm
beste,

Ja hoor de converter heet " dvd shrink 3.2 "

Die doet het bij mij prima.
 

Posté Wed 20 Jan 10 @ 7:55 am
Beste Peggy,
ik ben voor het komende seizoen toch weer verplicht een wekelijkse karaoke-avond te draaien.
Nou kan ik dvd shrink wel vinden, maar ze mogen je daar niet laten downloaden.
Het moet via een 2e website die je eerst moet googlen.
Daar komen 100 resultaten en ze zijn niet allemaal even veilig.
Vraagje: welke download site heb jij gebruikt? (die dus goed ging).

mng
Bob
 

Posté Sun 24 Jan 10 @ 11:39 am
Bob,
Ik heb het progje gezipt op backup staan. Als je wilt (en mij een PM met je mailadres stuurt) kan ik het naar je emailen. Het is gezipt een hele MB groot :-)
 

Posté Sun 24 Jan 10 @ 12:04 pm


(Les anciens sujets et forums sont automatiquement fermés)