Connexion rapide:  

Forum: Greek Forum

Sujet epistrofh proiontos se thomann gia antikatastash? - Page: 1

Cette partie de ce topic est ancien et peut contenir des informations obselètes ou incorrectes

afou evrisa thn tyxh mou, 8eous, manes 8ewn klp klp.
k afou to phra apofash poso gantemhs eimai, synexizw....

parelava xone:1D apo thomann prin mia vdomada peripou k dn leitourgei ena koumpaki panw sto jog!

opote, afou kalyptetai apo eggysh (1 etos tou kataskevasth, 3 eth tou thomann) 8a t steilw pisw gia na to antikatasthsoun/episkevasoun.

xereis kaneis omws, poso 8a mou kostisei ayto k pws 8a to steilw??
eimai sigouros pws to 40ari dn t glytwnw.. elpizw n mn einai poly parapanw...
 

Posté Mon 08 Mar 10 @ 1:42 pm
djdadPRO InfinityDevelopment ManagerMember since 2005
kalo tha itan na epikoinwniseis mazi tous. Autoi sigoura tha kseroun perissotera apo opoiondipote edw mesa.
 

Posté Mon 08 Mar 10 @ 5:00 pm
tous esteila mail, alla dn viasthkan idiaitera n m apanthsoun...
 

Posté Tue 09 Mar 10 @ 7:42 am
apopsisdjPRO InfinitySenior staffMember since 2003
Se periptosi pou einai fthora apo tin metaforiki, i irthe ellatomatiko proion mporei na analaboun aytoi to kostos, exo akousei tetoies periptoseis.
Apla prepei na tous enimeroseis oso pio grigora ginetai kai bebaiosou oti einai problimatiko to sygkekrimmeno kai den einai thema kapoias rythmisis i kati tetoio. Diabase to manual..
 

Posté Tue 09 Mar 10 @ 7:54 am
einai sigoura!!!
makari n exw tetoia tyxh!

twra pou t skeftomai, mesa st kouti dn eixe kan manual, apla ena fylladia gia thn eggyhsh me 2 selides odhgies gia ta MIDI channels. k dn htan kan sfragismeno to kouti...
arxizw k anarwtiemai mhpws htan kapoio kommati pou tous eixan epistrepsei....
 

Posté Tue 09 Mar 10 @ 8:37 am
telika mono kala logia exw na pw gia ton thomann!

tous esteila pali pisw to 1D (dystyxws kanei 3-4 vdomades h episkevh tou) k anamenw syntoma n mou epistrafei episkevasmeno.
h eggyhsh kalypse plhrws thn episkevh, ka8ws htan ellatwmatiko apo th mana tou, enw frontisan n mou epistrepsoun amesa (molis esteila thn apodeixh tou taxydromeiou) ta exoda apostolhs pou plhrwsa.

synepws, pera apo thn ka8ysterhsh h opoia einai anapofeykth, dn plhrwsa oute evrw epipleon k syntoma anamenw to 1D mou episkevasmeno...

k egw (opws k polloi alloi edw mesa) systhnw anepifylakta thn agora apo aytous!

*se anti8esh me ton ellhniko antiproswpo ths allen&heath, o opoios dexthke men n mou episkevasei to xone, alla xwris n kalyptetai apo eggyhsh (!), ka8ws "8a eprepe na to eixa agorasei apo diko tous exousiodothmeno ypokatasthma...".

thomann k pali thoman!!!
 

Posté Fri 09 Apr 10 @ 8:56 am
apopsisdjPRO InfinitySenior staffMember since 2003
leonidassr wrote :


*se anti8esh me ton ellhniko antiproswpo ths allen&heath, o opoios dexthke men n mou episkevasei to xone, alla xwris n kalyptetai apo eggyhsh (!), ka8ws "8a eprepe na to eixa agorasei apo diko tous exousiodothmeno ypokatasthma...".


Ayto exei ti logiki tou, o antiprosopos kai aytos me ti seira tou apozimionetai apo ti mama etairia stelnontas piso ta problimatika parts, mazi me ta serial number pou katagrafontai. Den mporei na sou kalypsei kati gia to opoio den exei o idios timologia agoras, opos kai kapoios allos eisagogeas i emporos px thomann den tha sou kalypte kati pou agorases apo Ellada...
 

Posté Fri 09 Apr 10 @ 9:15 am
den diafwnw.
wstoso, ayth thn exyphrethsh dn 8a htan kalo n mporei thn ekplhrwsei o "epishmos antiproswpos"?
 

Posté Fri 09 Apr 10 @ 9:50 am
PANOSVPRO InfinityMember since 2007
ayto exigeitai plirws me to ti eidous sumfwnia apokleistikotitas exei o ka8e antiprosopos me thn ekastote etairia
 

Posté Fri 09 Apr 10 @ 12:56 pm
PANOSVPRO InfinityMember since 2007
pantws de ftaiei o local dealer ektos an einai parartima ths mama etairias stin ellada (pou den einai sigoura) ka8ws 8a prepe na legetai allen n heath hellas klp klp
 

Posté Fri 09 Apr 10 @ 12:57 pm
ante me to kalo na to dexteis ;)
 

Posté Sat 10 Apr 10 @ 9:04 am
anypomonw!!!!

eidika twra pou ekane tis pasxalines diakopes tou sth germania, 8a epistrepsei ananewmeno...!
 

Posté Sat 10 Apr 10 @ 10:22 am
apopsisdjPRO InfinitySenior staffMember since 2003
THA MILAEI KAI gERMANIKA.. ??? san tin Angela Merkel...
 

Posté Sat 10 Apr 10 @ 4:54 pm
nai kai tha paizei mono germaniki trance :D Se ola ta alla den tha douleuei
 

Posté Sun 11 Apr 10 @ 5:46 am
makari n paizei germanikh trance...
egw fovamai oti 8a tou ma8oun tpt allo: darkcore, terrorcore k tetoia, aytoi oi germanarades!
 

Posté Sun 11 Apr 10 @ 6:03 am
snik3Home userMember since 2009
tsk tsk...

spammers...
 

Posté Sun 11 Apr 10 @ 6:23 am
shmera mou hr8e eidopoihsh oti to xone apestalei apo germania!
epomenws mesa sth vdomada to perimenw.

ka8ysterhse mia vdomada parapanw ap oti mou eixan pei, alla profanws oi metafores ginontai me air mail k gia thn ka8ystehsh ey8ynetai logika h tefra....

mexri twra o kyrios thomann xhgietai mpompa!!! opoies amfivollies eixa gia agora apo ekei, exoun fygei pro pollou!

k egw me th seira mou to systhnw anepifylakta, ka8ws me mia agora testarisa oloklhro to systhma tous (akousia vevaia)...
pwlhseis, epistrofes, episkeves, eggyhseis, money-back klp...

otan to piasw k sta xeria mou omws 8a eimai 100% sigouros.


 

Posté Fri 23 Apr 10 @ 9:29 am
ante me to kalo enhmerwse ki theloume kai fwtos apo oles tis mpantes :D
 

Posté Sun 25 Apr 10 @ 9:48 am
8a to frontisw...
an 8elete k ena review mporw n kanw, gt etoimasa mapping otan eixe prwtoer8ei k skopevw na to skisw....!
 

Posté Sun 25 Apr 10 @ 12:16 pm
leonidassr wrote :
8a to frontisw...
an 8elete k ena review mporw n kanw, gt etoimasa mapping otan eixe prwtoer8ei k skopevw na to skisw....!


etsi etsi :D
 

Posté Sun 25 Apr 10 @ 1:47 pm
87%