Connexion rapide:  

Forum: Greek Forum

Sujet American Audio Radius 2000 & 3000 Thelw Gnwmes.

Ce topic est ancien et peut contenir des informations obselètes ou incorrectes.

DarKLiOHome userMember since 2008
Edw Kai Kairo Blepo Sto Internet To American Audio Radius 2000 & 3000...
Exei Doulepsei Kanenas Sas Me Kapoio Apo Ta 2 American Audio..??
Aksizoun Gia Na Ta Agoraso..?
Perimeno Gnwmes Kai Entipwshs..

Euxaristo.. :-)
 

Posté Wed 28 Apr 10 @ 5:55 am
kalytera meine makria....

an dn shkwnoun ta oikonomika sou pioneer 400aria, psaxe n vreis cdj 200 metaxeirismena. eimai sigouros pws dn mporoun ta american audio n sygri8oun me ta cdjs ths pioneer (h estw denon).
 

Posté Wed 28 Apr 10 @ 9:32 am
djdadPRO InfinityDevelopment ManagerMember since 2005
Leonida, ta pragmata allazoun. Eidika i American Audio exei kanei poly sovara vimata mprosta ta teleutaia xronia. Den eimai kai toso sigouros oti xeirotera apo ta 400aria.
 

Posté Wed 28 Apr 10 @ 10:29 am
gia cdieres dn 8a ta proteina. kapou eixa diavasei g ena montelo (dn xerw poio) ths american audio to opoio htan poly mapa.

oi miktes tous vevaia einai poly kaloi k sxetika f8hnoi. ap tous kalyterous g ayta ta lefta 8a elega.
 

Posté Wed 28 Apr 10 @ 11:32 am
DarKLiOHome userMember since 2008
Exo doulepsei arketes fores me ta cdj200 kai bgazoun polla problem sta koumpia tous...

Entaksei ta Cdj 400 ta spane alla den antexei kai toso i tseph mas..! :o

Ta American Audio Skeftomai na ta exo controllers kai oxi san cidieres..
 

Posté Fri 30 Apr 10 @ 11:12 am
an 8es controllers pare ena MIDI controller tote...

sta idia lefta 8a vreis SIGOURA kati pio axiopisto.
 

Posté Fri 30 Apr 10 @ 12:51 pm
snik3Home userMember since 2009
to klasiko kollima...

den peirazei an exoume mia cdiera pou tin xrisimopoioume san controller (i opoia endexomenws mas volevei poly ligotero apo enan controller opws to vdi100 gia paradeigma i to dp2), arkei na paizoume me cdiera....arkei na mas vlepei o kosmos na exoume mprosta mas cdiera...

ksekolliste kai paikste opws thelete...dwste ta lefta sas ekei pou tha piasoun pragmatika topo kai oxi se efetzidika pragmata...efoson thelete na paizete me controllers paikste me controllers...den mporw na vrw ton logo pou thelete nte kai kala na dwsete ta 2plasia lefta gia 2 cdieres, ap to na dwsete ta misa kai na agorasete kati pou kai tis idies dynatotites exei, kai sas einai pio efkolo ston xeirismo.

ta lew afta kai krazw kathws kai egw exw vrethei se afti ti thesi na thelw na poulisw efetziliki me ta 400aria ta pioneer, paroti paizw me laptop....



 

Posté Fri 30 Apr 10 @ 9:25 pm
nomizw me kalypses me to parapanw!!
 

Posté Fri 30 Apr 10 @ 11:01 pm
apopsisdjPRO InfinitySenior staffMember since 2003
opa... ligo na sas diorthoso,

- Leo, asxeta me ta kolimata pou oloi exoume me tin tade etairia, to klassiko setup me 2 players aristera-deksia kai ton mikti sti mesi yperterei se sxesi me enan all-in-one controller pou ola ayta einai strimogmena se 30-40cm
Asxeta an ta players ayta einai cd, pikap, i controllers. Aytos einai kai o logos pou ego paizo me timecode cd giati thelo na aisthanomai aytin tin "anesi" i giati etsi ematha, makari na eixan pikap ta magazia pou douleyo, leme tora. An den yparxoun cd-players tote pao me controller.

Ta cdj-400 pou ta exo doulepsei DEN einai tipota to idiaitero min gelieste. To "aksopisto" einai sxetiko. Ekei pou ta douleyo to ena exei problima sto play kai thelei sfyri gia na paiksei... bebaia douleyoun kai alloi dj ekei kai sigoura tha exei piei kapoia sfinakia gia na to kanei ayto.
Ta jog tous einai aplos ...ligo kalytera apo hercules, kai to vinyl mode se kamia periptosi den einai seiras cdj-800/900/2000 i Denon
To megalo tous pleonektima: exoun karta ixou.

Oso gia tin Pioneer genika min kolate. Gia kapoious logous marketing exei ginei industry standard alla ayto den symainei pos den yparxoun kala mixaninata kai se kalyteres times, to antitheto malista kai eytyxos.
Pane oi epoxes pou itan standard gia 20+ xronia ta sl-1200 Mk2 kai den ypirxe antagonistis..
Deite tis sxoles odigon.... industry standard.. oles exoun Yaris i micra.... den simainei oti oloi exoume ayta ta aytokinita... mia xara odigas kai parkareis kai mesas stin poli kai me alla aytokinita... leme tora (oxi stin Athina sigoura..)
Ta Radius emena mou fainontai kali epilogi pantos.
To basiko erotima sto topic ayto eprepe na itan, ypostirizontai apo to virtualdj me default /native mapping ?
H apantisi einai nai, opos kai ta cdj-400 alla stin misi timi aytwn... kai me poly perissotera button na mappareis.
Exoun karta ixou opos ta 400 ? den ksero, kapoios prepei na mas pei...
 

Posté Sat 01 May 10 @ 9:59 am
snik3Home userMember since 2009
apopsis krazw tin fagwmara me tis cdieres...
oson afora to thema tou mikti symfwnw apolyta mazi sou
 

Posté Sat 01 May 10 @ 10:11 am
DarKLiOHome userMember since 2008

Exoun karta ixou opos ta 400 ? den ksero, kapoios prepei na mas pei...

Auto Einai To Mono Pou Dn Ksero..!!
Exoun Ontos Tis Idies Dinatotites Me Ta Cdj-400...

 

Posté Sat 01 May 10 @ 3:21 pm
DarKLiOHome userMember since 2008
Pou Rotisa Ena Palikari Gia Ta American Audio Radius 2000 & 3000 Mou Eipe Oti Kanonika Exoun Karta Hxou Dikia Tous Giati An Den Eixe Den Tha Eixe Ksexoristi Eisodo Gia Rca Kai Ksexoristi Eisodo Gia Usb Gia Na Ginete Controller...
 

Posté Mon 03 May 10 @ 9:51 am
aledjoPRO InfinityMember since 2005
Asxeto Alla Giati Grafeis Me Kefalaio To Proto Gramma Mias Leksis?
 

Posté Mon 03 May 10 @ 4:17 pm
DarKLiOHome userMember since 2008
Suni8eia...! Sorry.. :/
 

Posté Tue 04 May 10 @ 1:52 am


(Les anciens sujets et forums sont automatiquement fermés)