Connexion rapide:  

Forum: Dutch Forum

Sujet Mijn mixsite voor vdj members!

Ce topic est ancien et peut contenir des informations obselètes ou incorrectes.

lolkamaPRO InfinityMember since 2003
Hey ik heb samen met een vriend van me, DJ Prastow (test nog de demo uit), een mixsite gemaakt. Ons initiatief was om een site te maken, waarop mensen hun mix konden uploaden, en konden laten beluisteren. De site is nu wel iets uitgebreider geworden, en heeft o.a. ook een mixtournament. Wanneer die start is nog niet duidelijk, maar we hebben natuurlijk wel genoeg mensen nodig die mee willen doen. Als er genoeg mensen zijn, kijken we of we prijzen daarvoor weggeven of anders niet. Er is ook een forum bijgekomen waar je je kan registreren en met mij, en de webmaster DJ Prastow kan praten.

K hoop dat er veel mensen belangstelling hebben voor dit idee, en zo ja, dan wordt de tournament ook gestart! Mensen die de Demo gebruiken om te mixen, laten we uiteraard niet toe, ook geen crackers of hackers of meer van die illegale personen. Ik ga niet kijken of je ook daadwerkelijk een legale versie hebt, want dat gaat mij teveel tijd kosten, ik doe dit ook maar 4 fun. Als ik er wel achterkom dat je met een crack/demo mixt en je stuurt et in, delete ik je mix, en word je gediskwalificeerd. Zijn er mensen bij dit VDJ forum die hier belangstelling bij hebben? Ik hoop et wel, anders heeft DJ Prastow de site voor nix gemaakt :P en hij was er best wel lang mee bezig.

Als hier bij het Nederlandse Forum genoeg belangstelling voor is, dan post ik het ook bij het engelse etc. Registreer je op onze site, en zodra we zien dat er veel mensen mee willen doen (veel geregistreerde) dan start ik het wel. Zoals ik al zei: GEEN crackers/lamers ook geen Demo gebruikers (die kunnen net zo goed crackers zijn met hun 'demo' die het al een jaar doet) Hiermee bedoel ik ook dat vb DJ Prastow nóg niet meekan doen, maar hij heeft wel aangegeven dat hij de DJ Console gaat kopen, en ik ken em dus dat zit wel goed.....denk ik :P

Anyway laat wat van je horen, registreer je op het forum, lees er een beetje rond, en post was als je meedoet.

De site link is http://www.djmixing.tk , maar omdat .tk soms traag is kan je net zo goed www.djmixing.nl.tt of http://djmixing.downfire.com kies er maar eentje van, het is toch allemaal hetzelfde.

Greetzz DJ Police & DJ Prastow (webmaster)
 

Posté Sat 28 May 05 @ 1:37 pm
lolkamaPRO InfinityMember since 2003
Is hier geen interesse voor? Ik zie weinig/geen mensen registreren, en juist die mensen met vb XP10 ofzo of DJConsole registreren niet :P Ik kan alleen ene contest starten als er veel mensen geinteresseerd zijn....waarom die nonchalante houding opeens? Ik had een tijdje terug (half jaar ofzo :P ) een topic gestart en toen was er wél veel (goed) commentaar erover....
Ligt het Nederlandse Forum in een dipje?
 

Posté Fri 03 Jun 05 @ 10:15 pm
nee hoor,

ik was zelf van plan om te registreren (hoewel ik totaal geen goede dj ben... snif...), maar het is uit mijn gedachten geschoten.

Bedankt om me er weer aan te helpen herinneren...

PS

misschien is het een goed idee om de mod's te vragen deze topic te "pinnen" zodat ie altijd vanboven staat in het forum
 

Posté Fri 03 Jun 05 @ 11:50 pm
Misschien nog een beter idee :

zet deze post ook in het algemene forum (in het engels dan), en maak je djcontest-webpagina in het engels, zodat je uit die hoek misschien ook wat meer mensen aan kunt trekken. Je forum op je site zelf is ook gedeeltelijk in het engels, misschien kun je daar wat meer mee doen

 

Posté Sat 04 Jun 05 @ 1:46 pm
lolkamaPRO InfinityMember since 2003
Daarom staat mijn site ook geheel in het engels, en heb ik bij men forum toevallig ook een Dutch gedeelte. Maar er mag zeker ook gepost worden in het Engelse gedeelte natuurlijk! (Maar waar zijn de engelse dan?) Maar oke, ik zal ook dit ook in het algemene forum zetten, bij het Engelse

En aan de Mods, kan dit gepinned worden? Dat hij altijd bovenaan blijft staan (GnoeDel misschien ofzo?) want het zou fijn zijn als op den duur veel/alle members van vdj ook registreren op www.djmixing.tk en er om de zoveel weken een contest kan worden gehouden met (kleine) prijzen. Als VDJ ons ook steunt, kunnen we misschien wel met grotere prijzen beginnen! (xp10'tje weggeven? :P) Het is maar een voorbeeld, maar het zou een leuk idee zijn VDJ & DJMixing samenwerking ;)

PS als men site eenmaal goed draait, maak ik er .nl of .com van, die .tk die er nu staat is tijdelijk .nl kost mij 5.50 per jaar en dat heb ik er wel voor over!
 

Posté Sat 04 Jun 05 @ 2:23 pm
count me in :)
 

Posté Fri 10 Jun 05 @ 1:42 am


(Les anciens sujets et forums sont automatiquement fermés)