Connexion rapide:  

Forum: Dutch Forum

Sujet box 4-6 spelen niet + 2.6 neemt console niet

Ce topic est ancien et peut contenir des informations obselètes ou incorrectes.

korfy21Home userMember since 2005
hallo,

Kheb me vorige week de console van hercules aangekocht.prachtig ding, maar nog enkele dingen lukken me niet.

Als ik met de versie die ik er bij gekregen heb werk lukt alles, behalve men boxen op 4 en 6 spelen niet. 1-2 wel en 3-4 is men koptelefoon. In de config van mn console heb ik ingesteld dat hij de dj instellingen moet nemen. (Bij de andere opties werkt het ook niet) Iemand enig idee wat ik verkeerd doen? Het resultaat moet dus zijn: 1-2 + 5-6 boxen en 3+4 koptelefoon.

Als ik nu een andere versie wil nemen 2.6 dan start het programma wel op, maar doet men console totaal niets :s Bij soundcard heb ik de console genomen maar staat er naast: 'You may need to chance your djconsole to "dj mode" in the console config panel if it's not already done' maar tis dus wel gedaan.
Iemand een idee?

Alvast bedankt
 

Posté Sat 04 Jun 05 @ 7:31 pm
Eerst en vooral, als je de versie 2.6 hebt, wil je dan zo vriendelijk zijn je te registreren met je serienummer? We zijn er dan zeker van dat je de legale versie hebt, waarmee je kunt upgraden naar versie 3.0 we je dan met plezier verder kunnen helpen. Geen kwade bedoelingen van mijn kant hoor, maar ik werd vroeger ook zo behandeld toen ik iets vroeg en me niet registreerde...

Over je probleem met de HDJC, heb je de nieuwste firmware upgrade gedaan op de site van hercules?

Bij mijn weten kun je niet de headphones op kanaal 3-4 doen, bij mij moet ik hem ook op kanaal 5-6 achteraan pluggen. Dat is niet erg zolang je de juiste instellingen in je console programma doet (Dj mode, kanaal 5-6 iets luider zetten, etc....)

Trouwens, ik ben effe niet mee met je opstelling? Je zegt dat je boxen op 1-2 en 5-6 zitten en je headphone op 3-4.Is er een speciale reden waarom je per se kanaal 3-4 wilt gebruiken? Anders zou ik toch 5-6 nemen voor je headphone, die werkt perfect...

Hopelijk zie ik je terug als geregistreerde gebruiker, het is zeker zijn geld waard.... :)
 

Posté Sat 04 Jun 05 @ 10:22 pm


(Les anciens sujets et forums sont automatiquement fermés)