Connexion rapide:  

Forum: Dutch Forum

Sujet bpm

Ce topic est ancien et peut contenir des informations obselètes ou incorrectes.

patjeHome userMember since 2005
Hallo aan iedereen,

Bij het upgraden van m'n vdj krijg ik het niet meer voor elkaar om hem zo in te stellen dat hij de bpm onthoud van de songs en dit is juist zo handig om de platjes aan elkaar te zetten.

thx Patje
 

Posté Tue 21 Jun 05 @ 7:17 pm
patje,

als je geupgraded hebt, wil je dan aub je registreren als volledige user, zodat we weten dat je geen cracked demo versie of zo gebruikt. Dan zul je veel meer geholpen worden hier.... tnx

Dat is inderdaad een raar probleem indien je de volledige versie hebt. Heb je de song database van voor je upgrade gekopieerd?
 

Posté Tue 21 Jun 05 @ 10:16 pm
kan iemand mij helpen ik mix veel met hardcore maar wat is nu het probleem
als de bpm te hoog wordt zoo als 170bpm dan pakt i daar de helft van of zoo dus voorbeeld 89bpm
 

Posté Tue 28 Feb 06 @ 6:39 pm
ligt aan hardcore muziek zelf
als VDJ een beat tussen de muziek vind gaat hij dat ook doen en zo heb ja dat probleem wat je daaraan kan doen is ofwel handmatig instellen ofwel "syncronizeren"
 

Posté Tue 28 Feb 06 @ 8:16 pm
VDJ gaat ervan uit dat de beat ligt tussen 80 en 150 bpm. Als het sneller is, krijg je inderdaad vaak dat de beat door de helft is gedeeld. Dit kun je als volgt corrigeren. Klik op de bpm knop in het midden van het scherm, net onder de waveform. Klik "Edit bpm" tabblad. Klik de "x2" knop -> Done
Ewout
 

Posté Wed 01 Mar 06 @ 7:36 pm


(Les anciens sujets et forums sont automatiquement fermés)