Connexion rapide:  

Forum: Dutch Forum

Sujet iTunes en Virtual DJ

Ce topic est ancien et peut contenir des informations obselètes ou incorrectes.

Ik koop mijn meeste albums via iTunes. Doch, sommige nummers kan ik niet laden in Virtual DJ. Wanneer ik dit doe, krijg ik de melding 'error"

Onder andere met het nummer Sex On Fire van Kings Of Leon en Electric Feel van MGMT. Heeft iemand enig idee hoe ik dit jan verhelpen?

Grungie
 

Posté Wed 17 Nov 10 @ 3:06 pm
wilbergPRO InfinityMember since 2009
?????
Hoe kan dat nou ?

Misschien heeft het te maken met je database.
Daar weten andere forumleden wel raad mee....
 

Posté Thu 18 Nov 10 @ 6:53 am
error krijg je als een nummer niet meer staat op de plek waar hij stond toen hij was ingescant.
mogelijk heb je de nummers die error geven verplaatst.

dit is te verhelpen door je database op te ruimen, dit kan je doen onder config/browser clean of fix.
let er op dat dat elke drive dijn eigen database heeft dus bij elke drive letter moet je het herhalen.
 

Posté Thu 18 Nov 10 @ 10:12 am
Heb dit ook al gehad. Dit komt doordat de liedjes van iTunes beschermd zijn waardoor je ze maar op 5 PC's in iTunes kan afspelen of synchroniseren met iPod, ...

Oplossing: branden op CD en dan CDtje rippen en de geripte MP3-bestanden gebruiken :)
 

Posté Thu 18 Nov 10 @ 5:30 pm
je kan in iTunes toch gewoon een nummer converteren naar mp3? of kan dat in de windows versies niet?
 

Posté Fri 19 Nov 10 @ 12:01 am
Je kan niet alle nummers wegschrijven naar AAC-files omdat deze beveiligd zijn. Sex On Fire van Kings of Leon is zo'n nummer.

Ik ga eerst de vorige opties eens uitproberen. Ik hou jullie op de hoogte.

Thx voor de feedback

Grungie
 

Posté Fri 19 Nov 10 @ 4:57 pm
Ik heb het nummer opnieuw aangekocht en nu kon ik zonder problemen dit afspelen in Virtual DJ en ik kon er ook een AAC-file van maken (rippen naar MP3);

Ik dnek dat er iets mis is gegaan met het vorige bestand.

Groetjes,

Grungie
 

Posté Fri 19 Nov 10 @ 5:13 pm
ik heb ook het probleem met aangekochte nummers op itunes , ik verplaats ze van mijn desktop naar externe harde schijf welke ik dan gebruik met mijn laptop om te gaan draaien , op mijn desktop werken die nummers perfect maar op verplaatsing met mijn laptop en denon controller geeft VDJ fout aan
 

Posté Sat 16 Sep 17 @ 10:41 am
Hallo Ik heb hetzelfde probleem, sommige nummers herkent virtual dj niet. Ik heb simpel weg de nummers van uit Itunes gesleept naar een playlist in virtual dj. Dit werkt perfect!
 

Posté Thu 28 Sep 17 @ 6:00 pm


(Les anciens sujets et forums sont automatiquement fermés)