Connexion rapide:  

Forum: Dutch Forum

Sujet Virtual DJ hangt zich steeds op

Ce topic est ancien et peut contenir des informations obselètes ou incorrectes.

Hallo allemaal,

Ik ben pas nieuw op dit forum en sinds kort in het bezit van de Pro-licentie van Virtual DJ.
Heb op eerste laptop alles vlekkeloos aan de gang en werkt systeem perfect , echter mijn tweede laptop welke tevens voor VDJ8 wil gebruiken loopt steeds vast.
Wie kan me helpen ?
Installatie is gedaan op een Dell Laptop met genoeg capaciteit, draait op windows 7 ultimate.
Het probleem !!
Zodra ik VDJ8 opstart kan ik 1 nummer naar een deck slepen, daarna kan ik niks meer. Ook niet in de settings, muisklikken reageren nergens op.
Afspelen van het nummer doet het maar de turntable spint ook niet rond. Track wat geladen was kan op beide decks afgespeeld worden terwijl het maar in 1 deck is geladen.

Is dit een soundcard instellings probleem ?
Heb software al diverse malen opnieuw geinstalleerd maar probleem blijft.
Bij VDJ7 pro, want deze krijg je ook als je een VDJ8 infinity licentie hebt, werkt het wel allemaal.
Ik zou graag VDJ8 draaiende willen hebben omdat je daarmee online Deezer kunt gebruiken.

Help help aub

Gr Dj Paultje Panter
 

Posté Wed 13 Dec 17 @ 9:47 am
Beste

Probeer eens windows 8.1 te instaleren op die Laptop
Volgens mij werkt het dan

Musiclover
 

Posté Thu 28 Dec 17 @ 11:23 am
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Herkenbaar.
Had ik ook toen ik VDJ8 installeerde op een Windows 7 machine, waarop ik VDJ7 wel draaiende had......
Windows 8 en later Windows 10 geinstalleerd en alles werkte en werkt nog steeds.
 

Posté Sat 13 Jan 18 @ 8:56 am


(Les anciens sujets et forums sont automatiquement fermés)