Connexion rapide:  

Forum: Dutch Forum

Sujet Video Streamen

Ce topic est ancien et peut contenir des informations obselètes ou incorrectes.

hesselPRO InfinityMember since 2005
Is er een mogelijkheid om video's te streamen naar mijn TV zonder gebruik te maken van Youtube , Facebook e.d.?
Zo ja, hoe realiseer ik dat.
 

Posté Fri 24 Apr 20 @ 6:16 am
hessel wrote :
Is er een mogelijkheid om video's te streamen naar mijn TV zonder gebruik te maken van Youtube , Facebook e.d.?
Zo ja, hoe realiseer ik dat.


Als je de mogelijkheid hebt om je tv aan je pc te koppelen, dan kun je de tv als tweede scherm gebruiken en dan kan je dr tv aanvinken bij video opties in vdj.

 

Posté Fri 24 Apr 20 @ 10:49 pm
hesselPRO InfinityMember since 2005
Dat klopt, ik heb een tweede scherm aangekoppeld, waarbij op het eerste scherm VDJ wordt bediend en op het tweede scherm de videoweergave. Maar los daarvan wil ik via de optie (video/streamen) de videoweergave naar een ander scherm projecteren, net zoals dat kan als je bijv. een chromecast optie hebt. Je ziet dan in het scherm een windowtje en als je daarop klikt kun je streamen.
 

Posté Sat 25 Apr 20 @ 4:41 am
hesselPRO InfinityMember since 2005
Is er nu niemand van de moderators die hier een antwoord op kan of wil geven ?
Ik vind het forum zowiezo in activiteit behoorlijk gekelderd.
 

Posté Mon 27 Apr 20 @ 9:48 pm
djjbPRO InfinityMember since 2004
Hoi Hessel,
Met streamen heb je wel veel vertraging. soms wel 30sec.
 

Posté Sun 03 May 20 @ 6:25 am
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
In VirtualDJ zit er niet iets in om rechtstreeks naar een scherm te streamen, maar chromecast via chrome zou wel de mogelijkheid moeten hebben om de desktop op de tv te tonen. Zelf nog niet gebruikt dus geen idee hoe goed dat werkt.
 

Posté Sun 03 May 20 @ 7:47 am
hesselPRO InfinityMember since 2005
Ik heb wel een chromecast op mijn tv, maar om een programma te streamen moet er in het te streamen programma (muziek en of video) een klein tv pictogram staan, wanneer je daar op klikt, stream je. VirtualDJ heeft dat pictogram niet. Zou wel een mooi initiatief zijn voor de makers van de software, om dit aan te passen en of toe te voegen. Wie kan dit communiceren ?
 

Posté Tue 05 May 20 @ 3:28 am
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
 

Posté Tue 05 May 20 @ 6:08 am


(Les anciens sujets et forums sont automatiquement fermés)