Connexion rapide:  

Forum: Dutch Forum

Sujet Problemen connectie ddjwego

Ce topic est ancien et peut contenir des informations obselètes ou incorrectes.

Hallo vraagje,

Jaren geleden heb ik een pioneer ddj-wego gekocht met daarbij een cd virtual dj LE en een code.
De set is een aantal keer gebruikt en de laatste jaren niet meer, netje stofvrij opgeborgen.
Nu wil ik mijn dochter kennis laten maken met het dj gebeuren maar op de één of andere manier
krijg ik het apparaat niet verbonden met dezelfde pc, alleen nu met windows 10 er op (voorheen win7).
Het probleem is dat het apparaat niet verbonden is, de nieuwste pioneer driver geïnstalleerd 1.100.

Welke software ik ook draai er is geen verbinding te krijgen met het apparaat, als ik hem aanzet gaan netjes
alle lampjes knipperen op de wego en vervolgens blijven enkel de jogpads oplichten. De software doet het prima op de
pc maar het apparaat geeft not connected in de pioneer software.

Waar zou het probleem in kunnen zitten ?
Voorheen was het cd erin installeren en draaien maar.
 

Posté Thu 13 Aug 20 @ 4:37 pm
 

Posté Fri 21 Aug 20 @ 2:00 am
Nee dat is het niet, zelfs als ik de firmware wil updaten krijg ik de melding not connected. Het probleem zit in de drivers samen met windows 10. als ik mijn oude harde schijf met win7 erop terug in mijn pc zet werkt het gewoon allemaal. Ik lees veel problemen met windows 10 en de asio drivers, ergens gaat er iets niet goed met win10 en de drivers of instellingen daarvan. Ik heb ook asio4all v2 geinstalleerd maar zonder resultaat, wat ik ook doe, pc ziet de wego niet.

Iemand misschien een oplossing ?
 

Posté Wed 09 Sep 20 @ 10:53 pm
Ondertussen een pioneer 350 set aangekocht (Pioneer cdj350 + Pioneer djm350 + Pioneer flightcase).
Ik zie echter deze set niet tussen de lijst van pioneer staan op de vdj site.

Iemand suggesties ?
 

Posté Thu 17 Sep 20 @ 3:54 pm
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
De CDJ-350 zou ondersteund moeten zijn. Gewoon usb aansluiten op de pc.
 

Posté Thu 17 Sep 20 @ 4:25 pm


(Les anciens sujets et forums sont automatiquement fermés)