Connexion rapide:  

Forum: Greek Forum

Sujet Pros olous tous diagwnizomenous.

Ce topic est ancien et peut contenir des informations obselètes ou incorrectes.

to ftp exei anoi3ei mporeitai na anebasete ta mixset sas se ftp pou exei ftiaxtei apo thn atomixmp3 team eidika giauto to skopo.Gia na parete to account that prepei na steiletai ena munhma se auto to topic oti eistai etoimoi gia to mix.sumfona me tous kanones tou diagwnismou.
7.Otan eisaste etoimoi na anebasete to mixset sas tote tha to anakoinwsete sto forum kai amesws tha sas dwthei ena ftp account giauto to skopo.Ekei tha prepei na to anebasete se morfh "Zip" h "Rar" arxeiou (me to onoma tou nickname sas sto forum) pou tha periexei to Mp3 & to history. To history tha to breite sto:
C:program files/atomixmp3 gia osous xrhsimopoihsoun to atomix
C:Program FilesVirtualDJ gia osous xrhsimopoihsoun to virtualdj
To sumpiesmeno arxeio(zip/rar) tha prepei na anebei mexri tis 31/10/2003.

se periptwsh pou ta mixset den einai panw apo 5 ston arithmo.dhladh se periptwsh pou apo tous 8 diagwnizomenous steiloun oi 4 mixes tote o diagwnismos DEN tha akurwthei alla tha dwthoun alles 2 meres gia na exoun thn dunatothta oi 4 na steiloun kai deutero mixset an theloun kai auto gia thn a3ipopoihsh tou xwrou sto eparko pou mas exei dwthei.
ta mixes twn allwn users tha mporeitai na ta katebasete meta to telos tou diagwnismou.
 

Posté Wed 22 Oct 03 @ 3:23 pm
dj_loopHome userMember since 2003
Geia!

To mix mou gia to diagwnismo einai etoimo kai symfwno me tous kanones (128 Kbps CBR, 19:10 mins diarkeia).

Tha ithela ti dieythynsi tou FTP gia na kanw upload.

Thanx.
 

Posté Sun 26 Oct 03 @ 5:29 pm
Etoimo !!! FTP acount Please!
 

Posté Sun 26 Oct 03 @ 9:35 pm
ta accounts exoun stalei.Na plhroforisw mono oti mporeitai na kanete upload mono.Etsi an gia kapoia periptwsh panw sto upload ginei brake sth sundesh sas tote tha prepei na to 3anabesatee apo thn arxh kathoti den uparxei h dunatothta resume...gia eunohtous logous.Kai fusika gia na 3ananebei to mix sas tha prepei na to kanete rename.Se mia tetoia periptwsh kai afou oloklhrwsete to upload sas prepei na mou peite poio file den einai einai oloklhro gia na to sbhsw.

kalh tuxh.
 

Posté Mon 27 Oct 03 @ 12:10 am
DJOLEHome userMember since 2003
Eimai etoimos na anevasw to set k perimenw account sto ftp
 

Posté Mon 27 Oct 03 @ 12:19 am
done
 

Posté Mon 27 Oct 03 @ 12:32 am
max_xamHome userMember since 2003
etoimos kai egw...FTP account plz..
 

Posté Mon 27 Oct 03 @ 12:36 pm
done!
 

Posté Mon 27 Oct 03 @ 2:15 pm
perimeno me agonia na t'akouso...ase pou tha ta kukloforisoume kai se cd :)
 

Posté Mon 27 Oct 03 @ 8:51 pm


(Les anciens sujets et forums sont automatiquement fermés)