Connexion rapide:  

Forum: Dutch Forum

Sujet virtual dj 3.2

Ce topic est ancien et peut contenir des informations obselètes ou incorrectes.

sientjeHome userMember since 2005
hey

ik wil juist hetzelfde als de trial of het gratis demoke. ik hoef daarvoor toch geen console aan te schaffen ofwel. wil enkel het programma van vdj 3.2
 

Posté Fri 06 Jan 06 @ 9:16 pm
Sientje, je kunt een demo downloaden hier op de site. Kijk boven in het munu bij "Download". Deze is 20 dagen geldig. Daarna kun je de volledige versie aanschaffen of een console aanschaffen, waarbij de home editie bijgesloten zit.
Ewout
 

Posté Fri 06 Jan 06 @ 11:27 pm
Hallo

ik heb eigenlijk een vraag hoe ik aan het progamma kom, is hij te koop in nederland zo ja waar en wat kost hij dan.
of is het alleen mogelijk via internet en met een betaalkaart, ik dacht dat het ook kon via de telefoon.
graag hoor hierover en bedank ik jullie alvast.


p.s. kun op the trial versie ook een video laten spelen, hoe doe ik dat

gegroet allemaal fred
 

Posté Fri 06 Jan 06 @ 11:28 pm
sientjeHome userMember since 2005
superstom,

ik heb het demoke al uitgeprobeerd maar die 20 dagen zijn nu voorbij . ik zou graag dit programma willen kopen omdat het zo eenvoudig was. ik heb geen console nodig of dergelijke ,enkel het programma zoals het demoken
is deze ook te koop in belgie en waar..
paypal wat is dat juist aangezien ik niet over visa beschik.
ik stel misschien stomme vragen maar wil eerst zeker zijn alvorens ik dit programma koop.

in ieder geval al vriendelijk bedankt :-)
 

Posté Sat 07 Jan 06 @ 4:34 pm
Sientje,
op dit moment is VDJ alleen via de website beschikbaar. Er komt ook een versie in een doos, deze wordt verkocht in muziek winkels. Deze wordt wel duurder dan de versie hier op de site.
Je kunt betalen per visa of per paypal. ik heb geen ervaring met paypal, maar volgens mij is het een soort bankrekening nummer. Je kunt hier geld op storten via je normale bankrekening. Kijk even op http://www.paypal.com/.
Ewout
 

Posté Mon 09 Jan 06 @ 6:27 pm
de DJ control MP3 met een uitgeklede versie van VDJ kun je aanschaffen in een gewone DJ shop of gewone winkel (ik woon in belgie en heb em gekocht in droomland) je kan dan nog altijd upgraden naar de pro via internet
 

Posté Mon 09 Jan 06 @ 8:30 pm


(Les anciens sujets et forums sont automatiquement fermés)