Connexion rapide:  

Forum: Dutch Forum

Sujet scratchen met de hercules mp3 controller

Ce topic est ancien et peut contenir des informations obselètes ou incorrectes.

hey vraagje,

ik mix nu een tijdje met de hercules mp3 control en dat gaat me redelijk goed af maar nou begin ik wel nieuwsgierig te worden naar het scratchen hiermee, heeft iemand hier ervaring mee? ik kan totaal nog niet scratchen en ik zou graag willen weten of hier niet ergens een soort tutorial voor te vinden is om het te leren
alvast bedankt groeten
 

Posté Mon 27 Feb 06 @ 1:29 pm
scratchen met de hercules console gaat gewoon niet, je hebt een turntable of een cdj van pioneer ofzo nodig. Dan kun je pas "scratchen".
die 2 zwart vinyl-knoppen zijn gewoon niet echt geschikt om te "scratchen", ze zijn meer geschikt om je muziek af te stellen naar mijn mening.
je kunt ermee scratchen maar ik persoonlijk zou het je niet aanraden.
kijk ook eens in je configuratie daar staat ook iets van "use stick to scratch"
is mss ook een leuke optie.

alvast veel succes.
Dj IbiziX
 

Posté Mon 27 Feb 06 @ 8:04 pm
ja ok ik weet dat t niet lekker klinkt enz maar het gaat mij er meer om hoe je echt vette effecte dmv scratch moet maken, want vrienden van me hebben ook draaitafels gehaald laatst dus daar mix ik nu ook af en toe mee maar het gaat mij er meer om of r een soort tutorial bestaat waar echt uitgelegd wordt hoe je vette effecte kan maken enz dus scratchen en tegelijk je crossfader heen en weer gooien enz
 

Posté Tue 28 Feb 06 @ 1:51 pm


(Les anciens sujets et forums sont automatiquement fermés)