Connexion rapide:  

Forum: Dutch Forum

Sujet Geluidsstoring na 4 uur draaien

Ce topic est ancien et peut contenir des informations obselètes ou incorrectes.

buckHome userMember since 2006
Ik draai met een IBM T41 met een Echo Indigo DJ PCMCIA geluidskaart, VDJ 3.1.
Geluid en prestaties zijn prima maar na een uur of 4 draaien maakt de geluidskaart een hels lawaai, zowel op de master als de koptelefoon. ik had dit vroeger ook met de Soundmax geluidskaart die standaard ingebouwd is maar niet op mijn vroegere USB geluidskaart. Is natuurlijk wel heel erg vervelend voor een live-publiek.
Even VDJ afsluiten en terug opstarten lost het probleem op maar dan ben ik wel aanduidingen van reeds gespeelde songs kwijt, om te zwijgen van het stilliggen voor 2 heel lange en pijnlijke minuten.
Zou dit aan een instelling liggen?

Alle feedback is welkom.

Thx
 

Posté Sun 18 Jun 06 @ 3:44 pm
Misschien eerst eens overwegen te betalen voor software die je daadwerkelijk gebruikt.
 

Posté Sun 18 Jun 06 @ 3:54 pm
slisseHome userMember since 2004
"Misschien eerst eens overwegen te betalen voor software die je daadwerkelijk gebruikt. !!!"

Dit vind ik wel een beetje zwak hoor paulheu, tis hier de bedoeling om mensen te helpen en niet om zo onzinnige praat te verkopen.

Heb dit probleem nog niet gekend maar heb al wel eens gehad dat mijn soundkaart na een tijdje gewoon uitviel, de oplossing voor dit probleem was het updaten van mijn drivers. mss dat dit voor jou ook werkt ??
groetjes
 

Posté Mon 19 Jun 06 @ 1:47 pm
Voilà, ben geregistreerd, heb wel naam moeten aanpassen.
Die 150€ is het mij zeker waard om probleemloos te kunnen draaien maar eventuele feedback is toch nog welkom. Ik hoop dat versie 3.4 inderdaad werkt zonder geluidsstoring.
 

Posté Mon 19 Jun 06 @ 2:48 pm
slisse wrote :
"Misschien eerst eens overwegen te betalen voor software die je daadwerkelijk gebruikt. !!!"

Dit vind ik wel een beetje zwak hoor paulheu, tis hier de bedoeling om mensen te helpen en niet om zo onzinnige praat te verkopen.
Zijn probleem is een bekende 'bug' in illegale versies.. dus... Maar gelukkig heeft hij nu een versie gekocht!
 

Posté Mon 19 Jun 06 @ 6:58 pm


(Les anciens sujets et forums sont automatiquement fermés)