Connexion rapide:  

Forum: Dutch Forum

Sujet forum

Ce topic est ancien et peut contenir des informations obselètes ou incorrectes.

onf1PRO InfinityMember since 2005
wat ik een beetje vreemd vind is dat je hier blijkbaar een no licence user moet zijn wil je geholpen worden terwijl ik wel betaald heb voor die code en het apperaat maar kan het niet gebruiken omdat ik geen hulp krijg van mijn 'mede' gebruikers.
 

Posté Mon 19 Jun 06 @ 11:29 pm
djpuursPRO InfinityMember since 2006
Wat weet je niet?
 

Posté Tue 20 Jun 06 @ 12:24 pm
onf1PRO InfinityMember since 2005
ik heb een probleem met mijn dj console.
als ik hem wil installeren installeerd hij alleen de geluidskaart in dat ding en niet de console ik kan dus alles doen met dat ding behalve mixen in virtual dj, en ik heb een tijdje geleden een oplossing gekregen maar die werkt ook niet.
Daar werd gezegt dat je de windows installatie moet afbreken aar dat gaat niet want dan installeerd hij de drivers niet.

dat was mijn probleem
 

Posté Tue 20 Jun 06 @ 4:52 pm
djpuursPRO InfinityMember since 2006
Ik ben zelf nog nieuw aan het hele mix ding, heb VDJ een week geleden gekocht dusja. Maar stuur anders een mail naar VDJ met je probleem zij zullen je wel verder helpen zeker. En anders vraag je het op het Engelse forum, daar gaan ze dat ook weten.
 

Posté Tue 20 Jun 06 @ 5:17 pm
onf1PRO InfinityMember since 2005
als ik het vraag aan vdj krijg ik ja dan moet je hercules raadplegen en als ik die radpleeg krijg ik een andwoord wat niet werkt
 

Posté Tue 20 Jun 06 @ 5:48 pm
djpuursPRO InfinityMember since 2006
Zijn je drivers goed geinstalleerd?
 

Posté Tue 20 Jun 06 @ 9:46 pm
djgerryPRO InfinityMember since 2006
 

Posté Tue 20 Jun 06 @ 10:48 pm
Daarnaast heeft VDJ alleen de drivers voor de geluidskaart nodig, er zijn geen extra's nodig voor de "controls". Deze besturing zit namelijk in VDJ gebouwd. Heb je VDJ al eens opnieuw geinstalleerd?
Ewout
 

Posté Thu 22 Jun 06 @ 8:21 pm
onf1PRO InfinityMember since 2005
het werkt nu heb nu de versie 3.4 gedownload en het werkt nu wel dus bedankt voor alle tips
 

Posté Thu 22 Jun 06 @ 10:33 pm
stijn13Home userMember since 2006
Ik ben mijn serial nummer kwijtgeraakt hoe kan ik dit opnieuw aanvragen???
 

Posté Mon 03 Jul 06 @ 12:51 pm
Dit is niet het topic ervoor;)
Je kan beter een nieuw topic aanmaken.

Je moet contact opnemen met Atomix, en het aan hen vragen
 

Posté Mon 03 Jul 06 @ 1:20 pm


(Les anciens sujets et forums sont automatiquement fermés)