Connexion rapide:  

Forum: Dutch Forum

Sujet Behringer BCD2000

Ce topic est ancien et peut contenir des informations obselètes ou incorrectes.

Hoi,heeft er iemand met de BCD2000 al ervaring en/of al zijn tijd er ingestoken om het toestel aan de praat te krijgen via midi. Is het dan ook mogeleijk om mij het XML bestand te bezorgen.
Weet er iemand of VDJ het toestel ook gaat ondersteunen. Dit toestel is anders wel veel beter als de Hercules djconsole.
 

Posté Tue 20 Jun 06 @ 7:12 pm
het is mogelijk :p maar koop eerst VDJ
 

Posté Tue 20 Jun 06 @ 8:12 pm
Ik ben ook van plan een BCD2000 te kopen:P
Dit even ter zijde...

Bij sommigen werkt ie blijkbaar, bij anderen niet.
In versie 4 zou hij helemaal ondersteund moeten zijn. Bij het toestel zit normaal al een programma om te mixen, maar wie wil nu mixen zonder VDJ?:D
 

Posté Tue 20 Jun 06 @ 10:19 pm
djgerryPRO InfinityMember since 2006
Hoi,
Ik heb na lang wachten mijn BCD2000 om mogen ruilen voor een nieuwe. Maar helaas weer hetzelfde probleem. De Hercules MKII die ik nu heb is toch echt wel beter gebouwd als de Behringer. Maar voor 179 euro ziet ie er wel beter uit als de Hercules MKII. Maar beter???? Als je een scoop eraan hangt gaat de geluidskaart van de MKII way beyond the Behringer. Kortom een leuk uitziend apparaat maar ik hoef niet meer na twee stuks.
 

Posté Tue 20 Jun 06 @ 10:42 pm
Er is nog geen goede ondersteuning voor de bcd2000 in VDJ. Dit komt omdat deze console redelijk nieuw is, daarnaast zijn er wat onvolkomenheden met de midi drivers. Het VDJ team heeft aangekondigd dat VDJ de bcd2000 native (direct vanuit VDJ, zonder midi te gebruiken) gaat ondersteunen in VDJ4.
Nog even geduld tot v4 beschikbaar komt.
Ewout
 

Posté Thu 22 Jun 06 @ 8:11 pm


(Les anciens sujets et forums sont automatiquement fermés)