Connexion rapide:  

Forum: Dutch Forum

Sujet hoofdtelefoon

Ce topic est ancien et peut contenir des informations obselètes ou incorrectes.

onf1PRO InfinityMember since 2005
ik heb weer een vraagje het zal best al behandeld zijn maar ik heb een 5.1 surroundset staan maar ik krijg op mijn boxen de voorafluistering in plaats van op mijn hoofdtelefoon.

ik heb de dj console mk2 alleen de serial moet ik nog krijgen van hercules.

maakt niet uit welke conmbinatie ik gebruik van de stekkers blijf het geluid via de boxen horen.

onno
 

Posté Sun 25 Jun 06 @ 1:13 pm
dan heb je een sound-cart nodig die dat ondersteunt,

graag gdaan

mzzlz
 

Posté Sun 25 Jun 06 @ 3:59 pm
onf1PRO InfinityMember since 2005
heb de mk2 met geluidskaart erin en de externe kaart die ik heb ondersteunt hem ook wel hoor en het heeft gewerkt werkt alleen nu even niet meer
 

Posté Sun 25 Jun 06 @ 4:47 pm
boxen in groene contact
hoofdtelefoon in groene contact
en dan klik je bij je opties van geluidskaart dat vakje aan met 4.1 waar bij staat: 1 geluidskaart + daarop aangesloten hoofdtelefoon en boxen

als dit niet werky is dat onmogelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

maar als het niet werkt je programma eventjes herinstalleren en dat kan wonderen doen :p
 

Posté Mon 26 Jun 06 @ 10:19 pm
onf1PRO InfinityMember since 2005
ik gebruik mijn externe kaart niet omdat ik de mk2 gebruik en heb virtual dj opnieuw geinstalleerd maar werkt nog steeds niet heb de mk2 ook al opnieuw geinstalleerd en werkt ook niet.
 

Posté Tue 27 Jun 06 @ 4:44 pm
onf1,
wat ik begrijp is dat je VDJ prof hebt en de dj console mk2 (met ingebouwde geluidskaart). Je wilt de geluidskaart in de dj console gebruiken.
Als dit allemaal klopt, probeer dan het volgende:

  • Open VDJ
  • Open Config menu
  • Selecteer Sound card tab
  • Selecteer De 4.1 optie, met op het plaatje de speaker en de hoofdtelefoon (3e optie)
  • Selecteer uit de keuzebalk de MK2 als geluidskaart, of je de 7.1 optie aan moet zetten weet ik niet
  • Nu even proberen op welk kanaal de hoofdtelefoon zit en op welke de boxen (groen=boxen en zwart is hoofdtelefoon)


Laat even weten of het werkt.
Ewout
 

Posté Tue 27 Jun 06 @ 9:10 pm
onf1PRO InfinityMember since 2005
heey ewout

ik heb alles uitgeprobeerd wat je zegt maar als ik aan de knop draai op de voorkant blijft het geluid via de boxen ook veranderen.
maar ik heb op de console geen groene en zwarte aansluitingen zitten heb de stekkers 3 namelijk de oranje de zwarte en de groene op alle combinaties geprobeerd maar blijft het zelfde resultaat geven heb achterop staan rechtsachter output 3/4 en 1/2.
 

Posté Tue 27 Jun 06 @ 11:33 pm
pepeisPRO InfinityMember since 2005
Voor zover ik weet, zijn de uitgangen als volgt van de MK2 console
1/2 geeft hetzelfde weer als de fader
3/4 geeft hetzelfde weer als de hoofdtelefoon
Daarom ook dat bij gebruik van een externe mixer, de fader volledig links moet staan en de hoofdtelefoon op kanaal B
 

Posté Wed 28 Jun 06 @ 11:22 am
onf1PRO InfinityMember since 2005
dat werkt wel heb nu allen de output 1/2 in gebruik
 

Posté Wed 28 Jun 06 @ 6:14 pm
onf1PRO InfinityMember since 2005
(nt = no text)
 

Posté Wed 28 Jun 06 @ 6:15 pm


(Les anciens sujets et forums sont automatiquement fermés)