Connexion rapide:  

Forum: Dutch Forum

Sujet Problemen aankoop met VISA -->help

Ce topic est ancien et peut contenir des informations obselètes ou incorrectes.

loubeHome userMember since 2004
Yo iedereen, dit is vooral gericht naar de Belgische gebruikers van VDJ die hun software/hardware aangekocht hebben via VISA.

Ik probeer nu al 3 weken VDJ2 + enkele Time Coded Vinyls te kopen maar als ik wil betalen met de visa kaart van een kennis van mij verschijnt er dat er problemen zijn met de bank (Fortis bank), na enkele telefoontjes naar de bank zelf zeiden ze ons dat we moesten wachten tot we pc-banking hadden en dat de aankoop via visa daarna geen probleem meer zou zijn.. Nu is die pc banking geinstalleerd maar het lukt nog steeds niet om een aankoop te doen met onze visa kaart..

Zijn er mensen die deze situatie herkennen en zo ja hoe hebben jullie dit opgelost?
 

Posté Sun 16 Jan 05 @ 12:45 pm
Ik zit ook bij Fortis en had ook problemen om te bestellen. Zelfs met mijn pc-banking ging het niet. Ik heb dan gewoon via fax besteld. Dat is, geloof 'k de tweede betaalmogelijkheid hier. Gewoon invullen, ondertekenen en faxen.
 

Posté Thu 20 Jan 05 @ 8:42 pm
loubeHome userMember since 2004
Ok merci voor het antwoord. Veel zin om Fortis hierover eens aan te spreken..
 

Posté Thu 20 Jan 05 @ 11:20 pm
hehe een half jaar geleden heb ik ook geprobeerd VDJ aan te kopen via visa, via pcbanking van fortis.
lukte ook niet. fortis geconcacteerd. de plaatselijke directeur is zelfs bij mij thuis langsgeweest :), alles zou moeten werken. het ligt normaal niet aan fortis maar aan atomixproductions zelf, of de tussenpersoon die ze gebruiken om de visatransacties af te handelen.

heb het nu een halfjaar laten zijn voor wat het is, maar nu, met versie 3 uit zal ik ook eens proberen via fax dan?

ps: heb je het product uiteindelijk vlot ontvangen met die betaling via fax?

 

Posté Mon 13 Jun 05 @ 3:11 pm
gewoon een paypal account openen, geld ernaar overmaken en op het net mnee betalen.. veel goedkoper en makkelijker als CreditCard vind ik..
 

Posté Mon 13 Jun 05 @ 3:22 pm
Dat is inderdaad raar :

Ik heb een Visa kaart van Dexia, en daarmee had ik totaal geen probleem om VirtualDJ te betalen...

Vraagje :

Ikzelf heb de "normale" Visa kaart, geen red ofzo. Misschien ligt daar het probleem, dat Fortis een speciale Visa kaart heeft?

En inderdaad, aankopen via Paypal is makkelijker, maar meestal rekenen mensen zo'n 2% meerkost aan als je iets koopt (omdat Paypal zelf 2% aanrekent aan de verkoper)

 

Posté Mon 13 Jun 05 @ 3:31 pm
Ik heb een maand geleden VDJ aangekocht met visa (via Fortis) en geen enkel probleem gehad..
 

Posté Thu 16 Jun 05 @ 3:55 pm


(Les anciens sujets et forums sont automatiquement fermés)