Connexion rapide:  

Forum: Dutch Forum

Sujet Knoppen DJ Console: hard duwen

Ce topic est ancien et peut contenir des informations obselètes ou incorrectes.

Hoi, Hebben jullie ook zo'n problemen dat bepaalde knoppen van de DJ Console heel slecht reageren. Op de Play - en Cueknop moet je heel hard duwen, vind 'k. Misschien een tip voor de ontwikkelaars van de Console om de knoppen een beetje gevoeliger te maken?
 

Posté Thu 20 Jan 05 @ 8:54 pm
Jep, heb ik ook veel last van gehad.
Ik heb geprobeerd om de knoppen beter te laten reageren, maar dat heeft niet echt geholpen. Denk aan bijv. platte-koper-punaises onder de knoppen.

Uiteindelijk heb ik de contactpunten via kabeltjes naar mijn mengtafel omgeleid, welke ook startknoppen heeft (voor bijv cd-spelers)

Dit is echter NIET aan te raden, printsoldeer wordt snel verklooid !



 

Posté Thu 20 Jan 05 @ 9:16 pm
yvesmkPRO InfinityMember since 2003
Inderdaad de start en cue knoppen reageren niet altijd....
 

Posté Fri 21 Jan 05 @ 10:26 am
in de engelstalige sectie van dit forum staat nog veel meer geschreven over de beruchte knoppen op de herculesconsole. Het maakt niet uit of je nu hard of zacht drukt, het gaat om de timing. Vreemd genoeg heeft BPM-studio 4.9 geen moeite met de cue/play buttons van de hercules console.

dus ik denk echt dat het aan een stukje software ligt (misschien VDJ of misschien de driver van de hercules console)

kijk ook even in het engelstalige gedeelte voor meer info.
 

Posté Wed 26 Jan 05 @ 3:56 pm
ik vind de console zoizo rommel
als ze em van beter materiaal hadden gemaakt had ik er wel wat meer voor over gehad
maar ik heb de mijne nu in een jaar al 2x ter reparatie gestuurd

en ik zie het somber in dat mn jogwheels t nu wel goed zullen doen

maar desalniettemin ben ik toch blij met 2 jaar garantie :D
 

Posté Sun 30 Jan 05 @ 2:44 pm
jah.. inderdaad. ik heb de mijne lange tijd geleden verkocht en een Xp10 gekocht. ;)
maarjah.. op een ouwe fiets moet je het leren hé :-p
 

Posté Tue 01 Feb 05 @ 3:49 pm
Om dezelfde reden ligt mijn DJ console in het stof te bijten
Ewout
 

Posté Wed 02 Feb 05 @ 7:50 pm


(Les anciens sujets et forums sont automatiquement fermés)