Connexion rapide:  

Forum: Dutch Forum

Sujet automix niet oneindig?

Ce topic est ancien et peut contenir des informations obselètes ou incorrectes.

Als ik de functie automix activeer, kapt ie er steeds mee na een bepaald aantal tracks. Soms al na 4 tracks, soms na 10. Hij laadt dan ineens geen volgende track meer. Is dit een bug in mijn versie, doe ik zelf iets fout of is het een slimmigheidje van Atomix om hun andere producten te kunnen slijten? Dit benoem ik omdat in de manual van virtualDJ het volgende te lezen is over automix: "This function is useful to replace the DJ for a short while" "If you intend to let a computer manage the musical playback on its own during a whole party, Atomix productions proposes specific products tailored for these kind of applications" Wat die "specific products" dan zijn wordt er dan weer niet bijgezegd. Wel een zeer algemene URL, waarbij je in een gedeeltelijk franstalige website tercht komt, waarvan ik geen chocola kan maken.
 

Posté Sun 06 Feb 05 @ 12:14 am
Hmmm, ik heb geloof ik voor mijn beurt gepraat. Volgens mij geen slimmigheidje van Atomix, maar het volgende: Mijn automix stopt soms omdat de files in de playlist die ik afdraai, soms verplaatst zijn. Volgens mij stopt hij juist bij die files. Kennelijk kan hij ze dan niet meer vinden. Mijn fout.
Overigens is http://www.dj-box.com/ in het frans. Niet echt handig voor veel nederlanders, of zie ik hier ook iets over het hoofd?
 

Posté Sun 06 Feb 05 @ 12:42 am
De DJ-Box is een stand alone versie!
Atomix & VirtualDJ zijn gericht op LIVE mixen.
DJ-Box is een geautomatiseerd systeem voor het afspelen van tracks zonder enige tussenkomst.

Trouwens, het is mogelijk om een internet site rudimentair maar snel te vertalen naar een gewenste taal.
Er zijn zo'n paar sites waar je de link in kan geven.
 

Posté Sun 06 Feb 05 @ 8:05 pm


(Les anciens sujets et forums sont automatiquement fermés)