Connexion rapide:  

Forum: Dutch Forum

Sujet scherm VDJ opent groter dan beeldscherm

Ce topic est ancien et peut contenir des informations obselètes ou incorrectes.

Hallo dj's van Nederland,

Ik ben een beginnende gebruiker van de Trial versie van Virtual dj, maar mijn probleem is dat ik momenteel niks met het programma kan omdat Vdj groter opent dan mijn scherm aankan. Mijn scherm resolutie staat al op z'n max ; 1440 x 900 en als ik Vdj open dan valt er aan de rechterkant een gedeelte buiten het scherm.
Ik kan Vdj ook niet kleiner maken, omdat de rechterbovenhoek dus ook niet zichtbaar is.
Ik werk met een Acer laptop met Vista..

Wie weet een oplossing voor dit probleem, je zou mij enorm helpen omdat ik graag met dit programma aan de slag wil!!

B.v.dank Edward
 

Posté Fri 02 Jan 09 @ 8:32 pm
theboxHome userMember since 2008
Misschien helpt het als je je beeldscherm insteld op 1024 bij 768 pixels, want zo heb ik hem ook staan en bij mij krijg ik hem wel goed op het scherm. Wel heb ik Xp erop staan en weet ik niet hoe het bij Vista zit, maar ik denk wel dat het iets met de resolutie van het beeldscherm te maken heeft.

Groeten, Dj Dennis
 

Posté Sat 03 Jan 09 @ 4:41 am
Ik heb ook Vista, op 17-inch LG laptop. Bij mij staat het beeldscherm op 1680 x 1050 en ik krijg VDJ gewoon óf op het volle scherm, óf wat kleiner (middenformaat, niet totaal minimum!) voor als ik wat anders aan het doen ben.
Zeker weten dat je in Control Panel in adjust screen resolution de schuif helemaal naar rechts hebt staan, op max grootte?
En inderdaad kan je de bovenstaande raad uitproberen en de resolutie kleiner maken.
Ik heb ook eerst de trial gehad, ook op een Acer, maar nog met XP en 15 inch. Daar ging het allemaal goed.
Tenminste...........wat de resolutie betrof. Voor de rest was het ff wennen! :D
Succes!
Bob
 

Posté Sat 03 Jan 09 @ 6:40 am
Hoi .....
ik heb net hetzelfde probleem en heb ook een acer met vista ....
heb net hetzelfde meegemaakt en krijg het niet opgelost heb zeker 20 verschillende trials gedownload en Atomix mp3
volgens mij ligt dat aan Vista in combinatie met acer 9410

in ieder geval ben ik eens benieuwd aan wat het zou kunne liggen .... ik weet dat ik nix verkeerd heb gedaan bij de instalie behalve op accept next en finish te clicke kunde nie veel doen

ondertussen heb ik Serato SSL gekocht .... iets duurder maar nog geen enkel probleem gehad
wil ook wel terug met VDJ aan de slag als er een probleem oplossing is

ik dacht eerst dat het aan mij lag ... maar blijkbaar ben ik dan niet alleen

Bless & Blaze
 

Posté Tue 03 Feb 09 @ 4:16 pm
Het ligt niet aan de VDJ trial. Het kan zijn dat het iets te maken heeft met vista.

Welke skins gebruiken jullie? En ben je zeker dat je de trial version hebt. Want een oudere versie van vdj, of een illegale versie. Daar zitten nog veel bugs in. Ook sommige skins die je kan downloaden via de site hebben bugs.

(btw: er zijn verschillende topics op het dutch forum die erover gaan. Probeer maar eens bij search: Resolutie of scherm probleem)



 

Posté Tue 03 Feb 09 @ 4:53 pm
trials heb ik op download.com en downloadstad.nl gevonden
ik veronderstel dat het allemaal trials waren
uiteindelijk ben ik blij dat ik de trial eerst heb geprobeerd

heb ook alle skins geprobeerd,
ik dacht ook meteen aan Vista en wou mijn pc al laten downgraden ... maar dat is blijkbaar niet mogelijk

heb ook hetzelfde probleem gehad met de software cd van een vriend van mij die RMX console heeft gekocht
hij draait op xp en heeft idd geen probs .... bij mij opent hij steeds groter als het moet
 

Posté Tue 03 Feb 09 @ 5:03 pm
Wat een gezeur om geld te sparen.
Ik heb 250 euro betaald voor m'n VDJ Pro en ben van alle ellende en polemica af.
Hij staat op een 600-€ Packard Bell, Vista met 15.inch screen en op een duurdere 900€ LG, Vista met 17-inch. Als back-up staat-ie ook nog eens op een oude Vaio nog met XP, 15-inch.
Ik heb NERGENS problemen mee.
Ik denk dat veel problemen er toch in zitten dat jullie zo goedkoop mogelijk programma's willen downloaden.
B.v. de trial versie van VDJ download je hier op de site van VDJ, niet op Lutjebroek.com
Mvg
Bob
 

Posté Tue 03 Feb 09 @ 6:38 pm
Ja Bob, je hebt wel gelijk. Maar ik denk dat sommige mensen ook gewoon eerst zeker willen zijn voor ze kopen. En als je al dan een demo gebruikt en die werkt al niet zo goed. Dat werkt niet echt bevorderlijk.

Trouwens de Trial version moet je downloaden via www.download.com

officiële link




 

Posté Tue 03 Feb 09 @ 7:01 pm
Ja, okay, excuse.
Had niet in de gaten dat als je op deze site Download Trial clickt, je dan bij download.com uitkomt.
Ik had eerder de indruk dat download.com zo'n piraat-achtige toestand was die rommel leverde.
Sorry.
Bob
 

Posté Tue 03 Feb 09 @ 8:21 pm
Een mogelijkheid om je buttons in beeld te krijgen in windows, mits deze wel in beeld is, is de bovenbalk van je explorer (dus de bovenbalk van het Vdj-scherm) beet te pakken met je cursor (cursor er op en linkermuisknop vast houden) en hem de goede kant op te slepen, je kunt dan de knoppen in beeld slepen en dan eens kijken of je hem wel passend krijgt.
Heb je het ook al op andere resoluties geprobeerd?
 

Posté Wed 04 Feb 09 @ 12:27 pm
skin veranderen?
 

Posté Thu 05 Feb 09 @ 1:38 pm
Quote:
Een mogelijkheid om je buttons in beeld te krijgen in windows, mits deze wel in beeld is, is de bovenbalk van je explorer (dus de bovenbalk van het Vdj-scherm) beet te pakken met je cursor (cursor er op en linkermuisknop vast houden) en hem de goede kant op te slepen, je kunt dan de knoppen in beeld slepen en dan eens kijken of je hem wel passend krijgt.
Heb je het ook al op andere resoluties geprobeerd?


Alles al geprobeerd
helpt allemaal niets

 

Posté Wed 04 Mar 09 @ 6:00 am
hoi
ik heb en windows 8.1 laptop met een hd scherm 1920x1080px
ik heb het zelfde probleem.
 

Posté Sun 27 Oct 13 @ 11:08 am
Poeh... Post uit 2009...
Dan mag je echt wel een nieuwe openen. In 2009 zaten we nog op VDJ 6.0 / 6.1. Da's een beetje achterhaald.

Ga naar je bureaublad (dus niet de Metro-desktop) en klik met je rechter muisknop op het VDJ-icoon. Kies nu "Eigenschappen" en dan het 2e tabblad "Snelkoppeling". Daarna kun je kiezen hoe je VDJ wilt opstarten. Kies daar voor "normaal venster"



Gaat het dan nog te groot, gooi dan de skin weg die je nu gebruikt (uit Mijn Documenten/Virtual DJ/Skins), dan start VDJ weer op in de originele skin op de juiste resolutie. Dit omdat je waarschijnlijk een skin gebruikt die groter is dan je schermresolutie. (wat niet zou moeten kunnen met de Home-versie, bedenk ik me...)
 

Posté Sun 27 Oct 13 @ 11:26 am
 

Posté Mon 28 Oct 13 @ 7:53 am
Het is wel al een oude post maar het probleem heb ik juist ook nog ervaren.

Windows pc oplossing!

Je kunt met ALT+F4 het actieve programma (Virtual DJ) altijd sluiten.

Klik met de rechtermuisknop op een vrij gedeelte van je bureaublad kies beeldscherminstellingen.
je grootte van de tekst staat waarschijnlijk op 125% verander deze naar 100% klik dan op nu afmelden of meld je in Windows zelf af.
Meld je opnieuw aan open Virtual DJ en klik dan op het kleinere formaat.
Let op!! Sluit dan Virtual DJ af op het kruisje.

Klik met de rechtermuisknop op een vrij gedeelte van je bureaublad kies beeldscherminstellingen.
je grootte van de tekst staat 100% verander deze terug naar 125% klik dan op nu afmelden of meld je in Windows zelf af.

Meld je opnieuw aan open Virtual DJ verander het formaat niet meer of laat je tekst grootte op 100%.
 

Posté Fri 23 Mar 18 @ 11:41 am
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Of je kan gewoon VirtualDJ 8 gebruiken.
 

Posté Fri 23 Mar 18 @ 11:48 am


(Les anciens sujets et forums sont automatiquement fermés)