Connexion rapide:  

Forum: Dutch Forum

Sujet Virtual DJ LE - Page: 1

Cette partie de ce topic est ancien et peut contenir des informations obselètes ou incorrectes

djlnrHome userMember since 2013
Hallo ,

Ik heb altijd met mijn DDJ ERGO V mijn virtual dj le programma gebruikt zonder cd key te hebben geregistreerd. en na 2 of 3 maandjes had ik die PRO trial van 20 dagen geactiveerd. Na de trial deed die het terug goed op de gewone dj LE versie . Maar nu als ik vdg LE aanzet , dan duurt het 2 minuten voor hij crasht en zegt : ur trial period is over, please upgrade ...

Waarom kan ik niet terug gwn mijn normale vdj LE features gebruiken ? ik moet de PRO version niet hebben

Groetjes

M.
 

Posté Thu 30 May 13 @ 5:35 pm
Hoi,
ik heb je vraag uit het Engelstalige forum gehaald en hier geplaatst. Dit omdat je met Nederlands geen antwoord gaat krijgen.
Ik denk dat je nu even geen andere mogelijkheid hebt dan de software de verwijderen, met CCleaner je Registry op te schonen ( http://www.piriform.com/ccleaner ) en je LE-versie opnieuw te installeren.
 

Posté Thu 30 May 13 @ 6:33 pm
djlnrHome userMember since 2013
Okay bedankt ,

Ik heb het gedaan. Gewoon die cleaner gebruikt etc en opnieuw ge-installed, maar nog steeds vraagt die cd key . Als ik dan annuleer druk zegt die iets van protection error 8 ...

Alvast bedankt
 

Posté Fri 31 May 13 @ 1:26 pm
Ah.... Da's iets anders. Registreren of invoeren zijn 2 verschillende dingen. Registreren doe je hier op de site (dat heeft geen invloed op de werking van je LE-versie), maar de software werkt niet als je je serial niet invoert na installatie. Dat je daar eerder mee wegkwam zou alleen kunnen als je de Free Home-edition hebt gebruikt (maar die werkt maar 10 minuten met je controller.)

Als je de LE-versie niet registreert hier op de site (omdat je het bijvoorbeeld mee door wilt verkopen met je controller) dan is dat een keuze. Eéntje zonder effect op de software. Maar je serial invoeren na installatie is verplicht. Anders werkt het dus niet. Dat kun je gerust doen, omdat dit geen koppeling met je account maakt. De software blijft voor de volgende eigenaar vrij om te registreren.
 

Posté Fri 31 May 13 @ 1:39 pm
Wie kan mij helpen,
Welk versie van VDJ werkt het best met een Hercules RMX Controller.
Ik heb VirtualDJ Basic officieel gekocht maar bij op de tab config voor het instellen van de controller geeft windows7 een fout en loopt vast.
 

Posté Wed 12 Jun 13 @ 8:23 am
pepeisPRO InfinityMember since 2005
De bijgeleverde LE of de Pro Full.
De rest zal niet werken.
 

Posté Wed 12 Jun 13 @ 11:03 am
 

Posté Wed 12 Jun 13 @ 4:21 pm
hey,
ik heb een probleem en het gaat als volgt
ik heb een apple laptop zonder cd ingang en ik kan de software maar niet downloaden
ik heb advies nodig
Grtjs j.
 

Posté Tue 24 Jun 14 @ 12:46 pm
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Download software op andere pc/laptop (maakt niet uit welk merk/model)...kopieer naar usb stick ...tadaa!
 

Posté Tue 24 Jun 14 @ 5:17 pm
Weet iemand of je het registratienummer uit het programma van LE kan krijgen??
Hij staat bij mij op een XP laptop en wil hem overzetten naar windows 7 maar kan het reg.no nergens meer vinden.
(Ik had hem t.d.t. nog niet geregistreerd bij VDJ)
 

Posté Tue 29 Jul 14 @ 6:41 am
Quote :
Weet iemand of je het registratienummer uit het programma van LE kan krijgen??
Hij staat bij mij op een XP laptop en wil hem overzetten naar windows 7 maar kan het reg.no nergens meer vinden.
(Ik had hem t.d.t. nog niet geregistreerd bij VDJ)


Die staat normaal gezien op je controller of op de cd die je erbij gekregen hebt.
 

Posté Tue 29 Jul 14 @ 3:56 pm
Quote :
hey,
ik heb een probleem en het gaat als volgt
ik heb een apple laptop zonder cd ingang en ik kan de software maar niet downloaden
ik heb advies nodig
Grtjs j.



Downloaden moet toch gewoon lukken, zelfs of een apple. :D

http://www.virtualdj.com/download/

En als dat echt niet zou lukken zal die apple van jou wel een of andere usb ingang hebben waar je een usb stick in kan proppen, vermoed ik...
 

Posté Tue 29 Jul 14 @ 4:00 pm
Ik heb een Wego2 en gebruik de daarbij geleverde VDJ LE versie. Omdat ik de 20 dagen trial versie heb geprobeerd ben ik overstag en heb ik vanmorgen de PRO versie gekocht. Alleen als ik mijn VDJ opstart blijft de LE komen. Bij mijn licenties staat dat ik een licentie voor VDJ 8 heb met een DDJ-WEGO2 controller maar ik wil helemaal niet met VDJ 8 werken, ik heb deze gedownload en vindt het niet fijn werken in combinatie met de DDJ-WEGO2.

Hoe krijg ik mijn licentie omgezet naar VDJ 7 ?
 

Posté Sun 12 Oct 14 @ 3:49 pm
Ga hier op deze site naar 'My account', daar vind je onder 'my licences' welke licenties je allemaal geregistreerd hebt. Heb je VDJ pro 8, dan staat daar ook het serienummer bij voor de 7 pro, met daarnaast de link waar je die moet downloaden.
Hoe je de huidige geïnstalleerde versie kan 'upgraden' weet ik niet . Misschien gewoon het serienummer eens ingeven op je pc?
 

Posté Mon 13 Oct 14 @ 1:56 am
Bijna ;)
Johan, je hebt een Controller-versie gekocht (Geen Pro Infinity). De Controller-versie is alleen verkrijgbaar als VDJ 8. Met V7 had je, als controller-gebruiker, geen andere keus dan de Full Pro-versie, zeg maar de duurste optie, of blijven hangen in de LE-versie. Dat laatste gebeurt nu ook als je Virtual DJ opstart: je opent de geïnstalleerde LE-versie. V8 heeft (als het goed is) een apart starticoon op je desktop gekregen.

Ik kan niet achterhalen wat al je opties nu zijn. Welke ik zo op kan sommen zijn:
- Toch maar leren werken met V8. Je hebt (dacht ik) toegang tot skins en aangepaste mappings, dus waarschijnlijk kun je het redelijk naar wens inrichten.
- Bijbetalen en de Pro Infinity-versie kopen. Ik zou alleen dan wel vooraf navragen bij support (via Support / Help rechts bovenin deze pagina, kiezen voor Ask a question) of V7 dan nog beschikbaar is voor je.
 

Posté Mon 13 Oct 14 @ 5:21 am
Hoi Martin,

bedankt voor je reactie, je hebt helemaal gelijk, ik heb de controller versie gekocht, niet de pro. Mijn fout.

Ik zou best willen leren werken met versie 8, ziet er mooier uit, heeft meer mogelijkheden maar als ik bijvoorbeeld de loops gebruik bij de sampler dan synct VDJ8 ze niet zo goed met de mastersong als dat VDJ7LE dat doet. Is waarschijnlijk een instelling en ik heb al 'sync-start' en 'sync-lock' maar het mag niet helpen. Wat dat betreft heeft VDJ8 teveel opties voor een beginnende gebruiker.

Ik wil best voorlopig blijven hangen in de LE versie, maar dan wel de volledige versie zoals ik in de 20 dagen trial periode had. Ben alleen bang dat dat niet meer gaat
 

Posté Mon 13 Oct 14 @ 2:43 pm
 

Posté Mon 13 Oct 14 @ 6:09 pm
Hoi even een vraagje...Ik heb een Reloop Beatmix controller met VDJ LE versie. Ik slaag er maar niet in om een playlist te maken. Normaal gezien kan je de tracks gewoon naar rechts slepen in het playlist veld, maar dit lukt niet. Bijgevolg kan ik dus geen afspeellijst maken en deze automatisch laten afspelen of opslaan. Is er iemand die mij kan helpen?
Alvast bedankt.
Groeten Stefan
 

Posté Sun 26 Oct 14 @ 3:08 pm
Niet elke LE-versie ondersteunt Automix. Een enkele versie bij een dure controller wel, maar het is goed mogelijk dat dit bij jou niet werkt. Kijk de handleiding van de fabrikant eens na. Daar is vrijwel altijd ook een stuk gereserveerd voor VDJ.
 

Posté Mon 27 Oct 14 @ 6:28 am
Okidoki dank je wel
 

Posté Tue 28 Oct 14 @ 12:35 pm
56%