Connexion rapide:  

Forum: Dutch Forum

Sujet Virtual DJ LE - Page: 2

Ce topic est ancien et peut contenir des informations obselètes ou incorrectes.

- De VDJ software stopt na 10 minuten en komt met het scherm 'controller licentie'.
- Ik heb een licentie gekocht voor 1 controller (Hercules) en dit wordt ook in mijn account settings weergegeven.
- Een serienummer staat niet vermeld.
- Gaat het hier om een serienummer van de controller zelf dat ik moet invoeren? Of gaat het over een licentienummer die ik van VDJ had moeten ontvangen?

Graag jullie support,
Thanks

 

Posté Fri 12 Dec 14 @ 5:48 am
Zie: http://www.virtualdj.com/forums/188609/Dutch_Forum/Virtual_DJ_8_is_live__een_paar_zaken_zijn_anders_dan_je_bent_gewend_.html

Martin FourS wrote :
- Er is geen Serial Number meer. De versie die je download is 1 versie, waarvan de functionaliteit afhangt van je status op dit forum. Ben je dus een No Licence User, dan opent VDJ als de Home Free Edition. Ben je Pro Infinity-user, dan werkt V8 als Pro Infinity-versie met alle opties. Daartoe moet je, na het installeren, bij de eerste keer starten verbinding hebben met internet. Er wordt gevraagd om je gebruikersnaam en wachtwoord welke je hier ook gebruikt in het forum. Aan de hand van het antwoord van de server na inlog start V8 op in de goede uitvoering.
 

Posté Sun 14 Dec 14 @ 8:18 pm
Hallo

Ik heb een vraag en ik hoop dat iemand mij kan helpen

Ik heb 3 jaar geleden een controller gekocht en daar zat virtual DJ LE bij , nu ben ik die code kwijtgeraakt en heb dus een nieuwe gekocht
Via buy en dan de controller op gezocht , geld overgemaakt.

Nu staat er bij lisence dat ik een code heb voor mijn controller alleen hij staat niet in beeld

Iemand enig idee waar ik hem kan vinden , staat ook niet in mijn mail

Groeten klaas
 

Posté Sat 20 Dec 14 @ 3:03 am
Je hebt nu V8 gekocht. Zie dus mijn post voor de jouwe. Geen Serial meer.
 

Posté Sat 20 Dec 14 @ 1:14 pm
Hallo
Vorig jaar heb ik een DDJ-ERGO-V gekocht. Na een half jaar kreeg ik een andere 2e handslaptop zonder cd. Mijn vader heeft toen alles op een stick gezet en geinstalleerd, dat werkte goed. Nu heb ik een nieuwe laptop gekocht en wil weer alles op dezelfde manier overzetten. Dit gaat echter niet omdat de licentie nu niet mee wordt door gezet. Ik kan steeds maar 10 minuten draaien. Als ik in mijn account kijk ben ik ook mijn licentie kwijt. Wat moet ik nu doen?
ps in XP hebben we alles mee kunnen kopiëren nu in Windows 8 zijn wij de gegevens kwijt.
 

Posté Mon 29 Dec 14 @ 9:18 am
Is best simpel, als je het weet:
- Klik bovenaan het scherm op "Download" en kies "Download Virtual DJ".
- Kies voor VDJ 8 (je licentie geeft aan dat je een controller-versie hebt)
- Installeer het pakket als het binnen is.
Start VDJ. Het vraagt nu om je inloggegevens. Die zijn hetzelfde als waarmee je hier inlogt. Tik dus je gebruikersnaam en wachtwoord in en VDJ snapt wat voor licentie je hebt. Voorwaarde is dat je laptop aan het internet hangt.
 

Posté Mon 29 Dec 14 @ 5:38 pm
Hi, ik gebruik de software VirtualDJ LE op een Pioneer DDJ-WEGO.
Mijn probleem is dat als ik twee tracks aanzet en er eentje weer stilzet dan gaan alle andere liedjes die ik aanzet super traag. Ik heb geen idee hoe dit kan.
 

Posté Tue 24 Feb 15 @ 10:20 am
Ik heb een dap core d1 aangeschaft waarbij virtual dj le bij geleverd is. Het is mij niet gelukt de koptelefoon via configuratie aan te sluiten wat een probleem is, hiernaast vraagt het programma te updaten maar lukt het me niet om kostenloos vd8 te downloaden. Ik heb de proefversie gedownload en hier werkt alles wel goed op maar is maar te gebruiken voor tien minuten. Nu is het zo dat ik al een paar dagen een dj controller heb maar de software niet goed aansluit. Hoe kan ik dit oplossen?

Groet Erwin
 

Posté Wed 04 Mar 15 @ 4:25 am
Ik was aan het rondlijken voor het versienummer van je LE-versie, en kom ik op de site van Bax het antwoord tegen van de helpdesk van Bax voor je koptelefoonprobleem:
Quote :

Ik denk dat je de instellingen niet goed hebt staan. Bij de config moet de ASIO driver als soundcard geselecteerd zijn. Bij outputs moet komen staan: headphones en daarachter: master channel 1&2, headphones channel 3&4.

Met vriendelijke groet,

Ronald
Helpdesk bax-shop.nl


Voor wat betreft de update: Ik kan er niet achter komen welke versie je nu hebt. Dat zal waarschijnlijk V7 zijn. Daar zijn nog updates van uitgebracht en je kunt dus updaten naar de laatste versie van V7. Helaas heb je, met LE, geen recht op een update naar V8. Wil je toch V8 gaan gebruiken, dan kun je kiezen uit 3 opties:
- De controllerversie (Pro Plus) Deze is voordeliger dan de ongelimiteerde versie maar alleen geschikt voor je huidige controller.
- De volledige versie (Infinity). Hiermee zijn er geen limieten aan de software: je kunt elke ondersteunde controller aansluiten en direct daarmee werken. Niet-ondersteunde controllers kunnen meestal door de gebruiker werkend gemaakt worden (mapping) Je hebt recht op alle downloads uit de downloadsectie en op lifetime updates. Ook naar de nieuwe versienummers (V9, 10, enz)
- De abonnementsversie (Subscriber). Je sluit een abonnement af per maand voor de Infinity-versie. Je hebt dus dezelfde rechten als in de Infinity-versie, maar dat is zolang je het abonnement aanhoudt. Je kunt per maand opzeggen.
Zie ook http://www.virtualdj.com/buy/index.html
Voor de laatste update van V7 klik je, direct boven de eerste post op deze pagina, op de knop My Account. In het volgende scherm klik je op My Licenses (de middelste zwarte knop aan de linkerkant) Je geregistreerde LE-versie staat daar, met je licentiecode, en het versienummer van de laatste update. Hier kun je die update ook downloaden.
 

Posté Wed 04 Mar 15 @ 5:04 am
Heb juist de Pioneer DDJ-WeGo2 gekocht en heb de virtual dj LE geïnstalleerd en wens die nu up te graden. Maar die voert niets uit
 

Posté Wed 12 Aug 15 @ 2:01 pm
 

Posté Wed 12 Aug 15 @ 3:28 pm
Hallo,

Kan er iemand mij vertellen wat een key code is en hoe ik mijn Pioneer DDJ-WeGo moet verbinden met virtual dj 8.

Dank u
 

Posté Fri 25 Dec 15 @ 4:25 pm
De key-code is het serienummer dat op het hoesje staat van de meegeleverde CD met de software en de drivers. Deze bestaat uit een serie van 2 x 4 en 1 x 5 tekens. Ziet er dus uit als XXXX-XXXX-XXXXX.
Voor je 2e vraag heb ik meer info nodig: Welke WeGo heb je gekocht? De WeGo 3 wordt namelijk verkocht met Serato Intro. Wil je toch met VDJ 8 werken, dan dien je de software aan te schaffen. De WeGo 2 heeft een LE versie 7 van |Virtual DJ. Ook daar zal je de software aan moeten schaffen als je met VDJ 8 wilt werken.
 

Posté Sat 26 Dec 15 @ 12:50 pm
hallo


wie kan mij helpen


ik heb een XDJ r1 controller van pioneer met een virtual dj 8 LE editie

maar mijn zoekbalk is weg

wie kan mij helpen ??

graag hoor ik van jullie

groeten klaas
 

Posté Thu 31 Dec 15 @ 12:37 pm
Klaas,

dan heb je hem waarschijnlijk verborgen door het browserscherm naar boven te verschuiven. Kijk eens of je, vanaf de bovenkant van de browser, het scherm iets naar beneden kunt slepen.
 

Posté Fri 01 Jan 16 @ 9:59 pm
Martin FourS wrote :
Klaas,

dan heb je hem waarschijnlijk verborgen door het browserscherm naar boven te verschuiven. Kijk eens of je, vanaf de bovenkant van de browser, het scherm iets naar beneden kunt slepen.


 

Posté Wed 27 Nov 19 @ 9:10 pm


(Les anciens sujets et forums sont automatiquement fermés)