Connexion rapide:  

Forum: Dutch Forum

Sujet Virtual Dj 8

Ce topic est ancien et peut contenir des informations obselètes ou incorrectes.

Hallo,

ik heb een Pioneer xrdjr1, hierbij zit een LE versie van Virtual Dj. Nu kon je in de 7 versie altijd zoeken op artiest op de track op alfabet zetten. ik kan dat in de versie 8 niet vinden. Moet je voor deze optie de hele versie kopen van virtual d?

gr stefna
 

Posté Thu 09 Mar 17 @ 3:43 pm
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
 

Posté Fri 10 Mar 17 @ 7:53 am
Dank je wel.
Is er misschien een manier om de tracks alleen op alfabet te krijgen. Dat zou al veel schelen
 

Posté Fri 10 Mar 17 @ 5:11 pm
Stefan,

VDJ werkt niet veel anders dan je in Windows bent gewend. Als je dubbel klikt op de regel boven de kolom die je gesorteerd wilt hebben dan wordt dat op volgorde gezet. Dubbelklikken op "Title" betekent dat alle titels op alfabetische volgorde worden gezet. Hetzelfde trucje werkt ook bij "Artist" of "BPM".
 

Posté Mon 13 Mar 17 @ 5:28 pm
okay,
en dat doe het programma helaas niet bij mij op de macbook
 

Posté Tue 14 Mar 17 @ 4:26 pm
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Daar heb je inderdaad VDJ 8 plus of pro voor nodig
 

Posté Tue 14 Mar 17 @ 5:05 pm
Ikheb de V dj8 gedownload maar die bezit zo te zien geen playlist. Bestaat er een gratis versie met een playlist?
 

Posté Fri 20 Oct 17 @ 6:20 pm
Beste Lleonardus,

In VDJ zijn playlists lijsten die je zelf samen stelt met nummers uit je database. Zie het als een programma voor het evenement waar je voor draait.
Ik vermoed echter dat je helemaal geen muziek ziet als je VDJ start. VDJ komt niet met muziek dus zolang je zelf nog geen muziek op je PC hebt gezet zal je ook geen database kunnen maken.
Ik adviseer je om eerst eens de handeiding door te nemen, Die vindt je hier: https://www.virtualdj.com/manuals/virtualdj8/index.html
 

Posté Sun 12 Nov 17 @ 10:17 am


(Les anciens sujets et forums sont automatiquement fermés)