Connexion rapide:  

Forum: Greek Forum

Sujet Denon dj mc4000 ή vestax vci 380

Ce topic est ancien et peut contenir des informations obselètes ou incorrectes.

Καλησπέρα σας,
Είμαι εντελώς ερασιτέχνης,παίζω μουσική μόνον σε συγκεντρώσεις φιλων και εχω και κάποια (μεγάλης!! ) ηλικία,οπότε ζητώ α)την βοήθεια σας και β)...την κατανόηση σας.
Έχω ένα hercules rmx που μουχλιαζει σε ένα συρτάρι και επειδή με ψιλοτρωει η τσεπη μου, σκέφτομαι να τον κατεβάσω στο εξοχικό και να πάρω κάτι πιο καινούργιο.
Έχω βρει, στα χρήματα που διαθέτει η πορτοφολα, ένα denon mc4000 και ένα μεταχειρισμένο vestax vci380 .
Το θέμα είναι ότι και τα δύο αυτά διαόλια, έχουν άλλο πρόγραμμα και γω θέλω το vdj που ήδη έχω και (ψιλο)ξερω.
Όπως ανέφερα και παραπανω σαν γέρικο σκυλί που είμαι ,αδυνατω να αρχίσω να ξαναδιαβάζω και να μαθαινω καινουργια προγραμματα......άσε που θέλω να το αναβαθμισω κιολας.

Το ερώτημα μου λοιπόν έχει δύο σκελη
1)Ποιον από τους δύο θα περνάτε για να ταιριάξει καλύτερα το vdj (αν ταιριάζει) και
2)Ποιον από τους δύο θα περνάτε αν χρησιμοποιούσατε το δικό τους πρόγραμμα (κοινό και στους δυο)
Προκαταβολικές ευχαριστίες
Μιχάλης
 

Posté Tue 14 Jan 20 @ 9:20 pm
Σου απάντησα και στο άλλο νήμα, ας σου απαντήσω κι εδώ λίγο πιο αναλυτικά:

Σου προτείνω την Denon. Όχι οτι η Vestax είναι κακή. Αλλά η Vestax σαν εταιρεία δεν υπάρχει πια (οπότε ανταλλακτικά δεν υπάρχουν αν χρειαστείς) και υπάρχει και θέμα με την εγκατάσταση των drivers σε "νέους" υπολογιστές.
Από την στιγμή που με την τεχνολογία δεν το έχεις, η Denon θα είναι πολύ πιο εύκολη περίπτωση για σένα τόσο στο στήσιμο της και τη ρύθμιση της με τον υπολογιστή, όσο και με την χρήση της με το VirtualDJ.

Αν ξέρεις Αγγλικά τότε το manual της MC4000 για το VirtualDJ βρίσκεται εδώ:
https://www.virtualdj.com/manuals/hardware/denon/mc4000.html
(Διαφορετικά δοκίμασε την αυτόματη μετάφραση του Google)
 

Posté Tue 14 Jan 20 @ 9:32 pm
Άνοιξα καινούργιο μετά από την υπόδειξη σου και σε ευχαριστώ για την απάντηση.