Connexion rapide:  

Forum: Dutch Forum

Sujet inlogprobleem

Ce topic est ancien et peut contenir des informations obselètes ou incorrectes.

dirkskeHome userMember since 2008
Hallo Ewout,

Tot gisteren heb ik nog kunnen inloggen onder de naam manducator (je heb gisteren nog op een topic van mij geantwoord), maar vandaag kan ik niet meer inloggen. Ik ben nochtans al meer dan 1,5 jaar een pro gebruiker.

Hier komt mijn verhaal: Gisterenavond (of eerder gisterennacht) zie ik op mijn persoonlijke downloadpagina dat de laatste update (5.2) reeds 9 maal gedownload is, hoewel ik hem slechts éénmaal gedownload heb. Ik heb hiervan deze morgen melding gemaakt bij het service center.

Deze middag zag ik in mijn mailbox dat er 2 antwoorden gekomen zijn op mijn bericht. Toen ik ze wilde lezen, bleek echter dat ik niet kon inloggen op deze site. Mijn login was ongeldig. Ik vraag dus een nieuw wachtwoord aan, en ik krijg de melding op deze site, dat een nieuw wachtwoord in mijn mailbox zit. Ik ontvang echter geen mail van het service center.


Om dan toch te kunnen inloggen, maak ik een nieuwe account aan. Ik kan echter mijn pro versie niet registreren op deze account, want mijn pro versie is al gekoppeld aan mijn vorige account, onder de naam 'manducator'.

Ik kan dus onder de naam 'manducator' geen contact opnemen met het service center, hoewel zij mij dus 2 berichten gestuurd hebben.

Wil dit zeggen dat ik gebannen ben? Ik weet zelfs niet of mijn vdj serienummer geldig is (ik werk met vdj sowieso op een pc die niet met internet verbonden is).

Kan jij voor mij contact opnemen met het sevice center om de zaak op te helderen? Ik begrijp niet goed wat er aan de hand is. Het lijkt wle of mijn account gehackt is of zo... Ikzelf heb vdj zeker geen 9 maal gedownload, want dan zou ik toch geen melding bij het servic center maken?

Groetjes,
manducator (voor zover die nog bestaat op dit forum :))

 

Posté Tue 05 Aug 08 @ 8:24 am
dirkskeHome userMember since 2008
Nog vergeten te melden; ik heb nooit de downloadlink naar iemand doorgestuurd, of mijn serienummer met iemand gedeeld. Ook nooit vdj op een andere pc dan de mijne geïnstalleerd.
 

Posté Tue 05 Aug 08 @ 3:11 pm
Ik vraag het even na bij het team. Lijkt erop of ze je account gekraakt hebben. Had je een erg makkelijk wachtwoord? (Let op Wachtwoord hier niet noemen).
Ewout
 

Posté Tue 05 Aug 08 @ 4:17 pm
dirkskeHome userMember since 2008
Ja. Dat wil dus zeggen dat mijn serial nummer waarschijnlijk door anderen gebruikt wordt nu. Ik zou wel willen weten wat die 2 berichten van het service center voor mij inhielden.

Moet ik nu een nieuwe licentie kopen? Maar laat ik maar niet vooruitlopen op de zaken.

Groetjes.
 

Posté Tue 05 Aug 08 @ 4:27 pm
Ik heb ook een ticket voor je aangemaakt, waarin ik heb gevraagd om de antwoorden van juw tickets te mailen. Zodra ik antwoord heb gehad laat ik het je weten. Het team kan zo nagaan welk ip adres die files heeft / hebben opgehaald. Wat ik denk dat er zal gebeuren (geen garantie): jouw serie nummer wordt ongeldig verklaart en je krijgt een nieuwe. Wat je eens kan proberen is om je serie nummer eens te zoeken in Google, kijken of je hem ergens tegenkomt. Als je deze tegenkomt, meldt het dan even (geen links hier plaatsen) dan geef ik even mijn e-mail adres kan je de links daar heen sturen.
even afwachten dus
Ewout
 

Posté Tue 05 Aug 08 @ 4:45 pm
Zoals je ziet, kan ik weer inloggen. Bedankt, Ewout!!

Ik moet nu echter mijn paswoord veranderen, maar dat lukt niet; als ik mijn huidig paswoord ingeef (dat moet ik eerst doen, om een nieuw paswoord aan te maken), krijg ik een blauw bewegend cirkeltje in beeld, dat aangeeft dat ik even geduld moet hebben, maar het cirkeltje blijft maar bewegen, en er gebeurt niets meer. Ik heb minutenlang gewacht. Ik zal morgen nog eens proberen.

Als ik datzelfde paswoord ingeef om mijn download center te bereiken, werkt het feilloos. Dus aan het paswoord ligt het niet. Lijkt mij een glitch van de site.

Maar ik kan dus nu weer inloggen, omdat ik een mailtje in mijn mailbox thuis gehad heb, waarin een nieuw paswoord vermeld stond.

Nogmaals bedankt voor jouw tussenkomst, Ewout!!

EDIT: mijn serial number intypen in google leverde niets op...

Groetjes,
manducator
 

Posté Tue 05 Aug 08 @ 5:33 pm
Als je je wachtword weer kunt veranderen, kies dan wel een andere als je voorheen gebruikte. Iemand heeft je wachtwoord achterhaald, dit was reeds door het team opgemerkt en daarom hebben ze je wachtwoord aangepast om misbruik te voorkomen. Kies dus niet weer dezelfde want dan kunnen ze weer misbruik van je account maken.
Ewout
 

Posté Wed 06 Aug 08 @ 11:18 am
Dank je voor de tip en de info, Ewout.

Maar ik kan nog steeds niet mijn wachtwoord veranderen; mijn wachtwoord werkt perfect, ik kan inloggen als pro-user, naar mijn downloadcenter gaan,... Alleen als ik het wil veranderen lukt het niet.

Ik krijg een blauw bewegend cirkeltje te zien, dat dezelfde functie heeft als een zandlopertje (even geduld), maar dan gebeurt er niets. De site krijgt het huidige paswoord niet geverifieerd. Ik heb minutenlang gewacht, maar er gebeurt niets.

Mijn scherm ziet er als volgt uit:



Het cirkeltje blijft maar bewegen, maar het belet mij om een nieuw wachtwoord in te typen. Ik heb zelfs mijn firewall al afgezet, mij ervan overtuigd dat Java script wordt toegelaten, maar niets helpt. Zal nog eens contact opnemen met het service center. Ze zullen mij daar al beu zijn. LOL

Groetjes,
manducator
 

Posté Wed 06 Aug 08 @ 3:15 pm
Niemand weet goed wat er aan de hand is, maar het help center heeft mijn paswoord veranderd naar mijn wens en alles is normaal nu. Bedankt voor alle hulp, Ewout.

De velden waar een slotje acther staat, zin ontoegankelijk voor mij. De andere kan ik wel wijzigen. Zou ik bepaalde software missen op mijn pc?

Groetjes,
manducator
 

Posté Thu 07 Aug 08 @ 11:32 am
 

Posté Fri 08 Aug 08 @ 4:03 pm
NeerakeControlleristMember since 2017
Hoi, ik vroeg me af voor hoelang mijn abonnement nog loopt? En hoe ik mijn wachtwoord opnieuw kan instellen, als ik dit verloren heb. Want ik dacht dat ik al betaald had voor 1 jaar . en nu vraagt hij opnieuw mijn wachtwoord. en komt erop dat ik het maar tien minuuten kan gebruiken, en geen licentie heb. Maar kan u dat is nazien voor mij aub., mvg Neera Verbrugge
 

Posté Sat 01 Sep 18 @ 3:18 pm
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Abonnementen lopen per maand.
Je moet inloggen met dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord als je hier op het forum gebruikt.
 

Posté Sat 01 Sep 18 @ 3:23 pm


(Les anciens sujets et forums sont automatiquement fermés)