Connexion rapide:  

Forum: Dutch Forum

Sujet Hulp met installeren Hercules Dj control - Page: 2

Cette partie de ce topic est ancien et peut contenir des informations obselètes ou incorrectes

Heb je voordat je de install deed de demo geinstalleerd? Zo ja verwijder deze dan eerst schoon je systeem op (registry en folders) en doe de installatie dan opnieuw. Je dient ok je console aangesloten te hebben voordat je VDJ opstart. Controleer ook even of de console in dj mode staat in het Hercules config panel.
Ewout
 

Posté Sun 12 Oct 08 @ 12:55 pm
neen Ik heb de demo niet eerst geinstalleert
 

Posté Mon 13 Oct 08 @ 3:55 am
Kan je wel via de geluidskaart van de console muziek afspelen mbv media player? Ziet het Hercules config programma de console?
Ewout
 

Posté Mon 13 Oct 08 @ 11:13 am
Als ik mijn platenspelers op de mk2 aansluit kan ik via de mk 2 muziek spelen met platen ....
maar enkel virtual dj openet gewoon niet
 

Posté Tue 14 Oct 08 @ 3:33 am
Heb ook net geprobeerd om via mediaplayer muziek te spelen en dat lukt ....
 

Posté Tue 14 Oct 08 @ 3:49 am
HELP HELP HELP

Ik zit al sinds maandag met de handen in het haar. Zal ook waarschijnlijk wat aan mezelf liggen maar
de gebruiksvriendelijkheid van de RMX is toch wat anders als de vorige consoles...
Wat ik zeer jammer, is dat met voor heel wat geld zo'n "prutsversie" meegeet.
Voor dit geld mag de software al pro zijn, soit mijn bescheiden mening.

Ik hoop dat er mij iemand kan helpen. Ik heb alles al geïnstalleerd en mijn "prutsversie" reageert
wel op de console...echter...ik krijg geen geluid. In de bijgeleverde versie kan je ook niks configureren
dus ben de draad kwijt. Het zal waarschijnlijk ook iets met mijn geluidskaart te maken hebben (lees instellingen).

Op de vorige console kon je je Soundsystem (Creative) inpluggen...dit lukt mij allessinds niet bij de RMX aangezien
die andere ingangen gekregen hebben, toch de 1/4 inch pluggen.
Als leek kan ik niet anders beschrijven dat ik een creative-systeem heb dat vertrekt vanuit mijn woofer met
drie pluggen...een groene, oranje, en zwarte...maar ik sluit ze gewoon aan op mijn laptop...weet niet of ik het goed
gedaan heb want geluid is er niet te bespeuren.

In elk geval...ik ben me aan het ergeren dat het al een week niet lukt. Ik mag misschien wel een leek zijn maar kan me
iemand toch helpen want ik weet helemaal niet meer waar ik beginnen moet.

Alvast bedankt,

Stef
 

Posté Thu 16 Oct 08 @ 10:20 am
Stef,
de VDJ versie die ze meeleveren en de functies die erin zitten worden door Hercules bepaald en niet door VDJ. Je kunt dus wel hier mopperen, maar dat kun je beter op hun website doen. Mijn mening: het complete pakket is al goedkoop hier kan echt geen full version bij. Vergelijk de prijs is met een Pioneer CDJ of een Pioneer DJM.

Je kunt met de rmx versie geen andere geluidskaart gebruiken dan de geluidskaart die in de rmx zit. Je kunt de instellingen van de rmx doen in de Hercules dj config tool. als je daarna VDJ opstart moet de console en de geluidskaart werken. Heb je wel de laaste firmware en drivers van de rmx geinstalleerd?
Ewout
 

Posté Thu 16 Oct 08 @ 1:48 pm
Staan die dan niet op de cd?
Zo niet...kan je me de link even doorgeven?

groeten
 

Posté Fri 17 Oct 08 @ 9:27 am
Er komen geregeld nieuwe versies van de drivers en firmware uit. De cd wordt gemaakt wanneer de console uitkomt, dus die zijn altijd oud. Die drivers staan op de Hercules website.
Ewout
 

Posté Sun 19 Oct 08 @ 7:22 am
chaoskaHome userMember since 2008
ik heb ook al gepost in de topic:
HELP HERCULES DJ CONSOLE (MK1)

maar ik krijg ook mijn hercules console niet aan de praat. (Mac editie)
Alles geprobeerd zoals hierboven beschreven.
De driver van de hercules site gedownload,
de boven beschreven volgorde toegepast enz.
Niets werkt.
Mijn mac herkent de console wel (te zien bij Audio/midi configuratie)

Iemand nog een optie????????????

 

Posté Sun 02 Nov 08 @ 8:06 am
chaoskaHome userMember since 2008
Even weer deze topic naar boven halen want ik kan nog steeds niets met mijn Mac console en dat frustreert natuurlijk enorm.
Weet iemand een andere oplossing dan die in dit topic al beschreven zijn???????????
 

Posté Sat 08 Nov 08 @ 3:43 am
hallo,
ik heb onlangs een Hercules dj console gekocht maar telkens als ik de drivers wil installeren en hij heeft dit voltooid geeft hij aan dat de console klaar is voor gebruik, meteen hierna krijg ik een melding van windows: De hercules console werkt niet meer, er wordt naar een oplossing gezocht..
Ik heb al meerdere, nieuwe drivers gedownload maar hij geeft het telkens opnieuw aan. Kan iemand me hierbij helpen?
Gr Robin
 

Posté Fri 24 Apr 09 @ 2:36 am
Hallo,

Ik heb de Hercules DJ Console Rmx in samenwerking met VDJ5.2. Hij heeft het tot nu toe uitstekend gedaan. Ook de laatste update uitegvoerd van de DJ Console Rmx. Nu is het zo dat ik geen nummer meer goed voorbeluisteren.. Als ik via de hoofdtelefoon wilt beluisteren moet ik de schuif openzetten. Dit is dus niet de bedoeling, omdat ik het wil voorbeluisteren. Heb toen gekeken naar de instellingen maar, voor zover ik weet is er niks veranderd. Als ik in VDJ de instellingen verander van DJ Console Rmx kan ik m wel voor beluisteren, maar als ik m wil mixen gaat het niet goed.. Deck A is het nummer wat gedraaid word. Deck B is het nummer wat ik in wil mixen. Normaal gesproken kan je beide nummers horen via de hoofdtelefoon, dit gaat nu niet meer. Als ik m naar mix draai vervalt de muziek van Deck A. Kan Deck A en Deck B niet meer tegelijk door de hoofdtelefoon horen :(.

Kan iemand mij een tip geven hoe ik dit weer goed kan krijgen?

Alvast bedankt!!


Groetjes!
 

Posté Sun 26 Jul 09 @ 1:37 am
hallo, jongs lede kocht ik win7, ik heel blij (eindelijk van die vervelende vista verlost) deze installeren en tot mijn groot ongenoegen bleek dat ik virtual dj (software) wel kan installeren maar toen ik mijn controler wou installeren bleek dat hij de drivers niet kon vinden. kan Iemand mij helpen want in de zaak van mijn broer gebruik ik deze en ik zou het jammer vinden mocht deze niet meer werken en kan ik in de toekomst gewoon wat geld door de ramen gooien zo heeft een ander er toch nog wat aan

mvg

Wes Watt
 

Posté Wed 27 Jan 10 @ 5:24 pm
Wes,

er even van uitgaande dat je ook een Hercules console hebt (en je vraag dus in het GROTE Hercules Topic had moeten plaatsen.....): Als je geen nieuwe drivers hebt opgehaald van de site van Hercules, bedoeld voor Windows 7, zal het waarschijnlijk niet werken. Daarnaast denk ik dat de Console Edition van VDJ ook moeilijkheden kan geven onder Windows 7. Voor zover ik terug kan vinden, is ondersteuning van W7 pas vanaf versie 6.0.x ingebouwd, terwijl de Console Edition een oudere versie van VDJ is. (V 3.4.x?)
Probeer in ieder geval eerst de oude drivers te verwijderen, daarna de nieuwe W7-drivers te installeren en dan het stappenplan van Ewout op pagina 1 te volgen.
 

Posté Wed 27 Jan 10 @ 6:35 pm
hoi
ik heb van programma virtual dj 5 home en heb mij een dj control mp3 e2 aangeschaft maar ik krijg geen verbinding kan iemand mij zeggen wat ik kan doen
groetjes pat
 

Posté Thu 04 Feb 10 @ 4:30 pm
hoi patrick,

stel je vraag in het vervolg in het hercules topic
de home versie heeft geen coltroller ondersteuning, je hebt de verkeerde versie gekocht

 

Posté Sat 06 Feb 10 @ 5:44 pm
jordyvPRO InfinityMember since 2009
Hallo IK heb online virtual dj pro gekocht en heb dit via een overschrijving betaald.
Hoe moet ik nu verder? krijg ik een bevestigingsmail of hoe gaat het in zijn werk?
 

Posté Tue 16 Feb 10 @ 4:43 am
hoi,

gewoon even afwachten, je krijgt een mail met de link naar de downloadlocatie en het serienummer binnen een paar dagen.

succes ermee
 

Posté Tue 16 Feb 10 @ 5:57 am
help ik heb een hercules dj control gekocht maar nu valt mijn pc steeds uit als ik bij het installeren de dj control usb in de usb poort doe ?? hoe kan ik hem gebruiken en wat nu?
 

Posté Thu 16 Sep 10 @ 11:52 am
80%