Connexion rapide:  

Forum: Greek Forum

Sujet Mixing Greek Trap/Λαικα
Καλησπέρα! Είμαι ένας αρχάριος DJ και ξεκίνησα πρόσφατα (σχετικά) να μιξαρω. Στόχος μου γενικά θα ήταν στους επόμενους μήνες να έχω την ικανότητα να μπορώ να παίζω σε μικρά μαγαζιά, όσα περισσότερα είδη μουσικής μπορώ. Έχω πλέον μάθει να μιξαρω απλή house/deep house μουσική μεσώ beatmatching (και λίγη edm) και πλέον πιστεύω ότι έχω μια κατανόηση ως προς τα βασικά του DJing. Τις τελευταίες μέρες έχω προσπαθήσει να πειραματιστώ με ελληνική μουσική στο board, αλλά παρατηρώ ότι έχω ιδιαίτερη δυσκολία να μιξαρω μοντέρνα ελληνική τραπ και λαικα. Στο ίντερνετ ψαχνωντας δεν βρήκα τίποτα που να με βοηθήσει πέρα από αυτό εδώ το ποστ στο ίδιο φόρουμ (Link Removed). Το ποστ αυτό δυστυχώς δεν μιλάει για τραπ (σιγά μην μιλούσε για τραπ πριν από 13 χρονα xD) και το βρίσκω λίγο μπερδευτικο η αλήθεια είναι. Μήπως έχετε κάποια tips ή κολπάκια για πιο εύκολη μίξη; Εκτιμώ το κάθε σχόλιο!
 

Posté Thu 07 Apr 22 @ 5:02 pm
Για την trap ισχύει οτι περίπου ισχύει και για την RNB, Rap, Hip-Hop, Reggaeton κτλ.

Το μόνο που χρειάζεται να "προσέξεις" είναι οτι αν το κομμάτι είναι στα 140+ BPM τότε χρειάζεσαι loops 16 beats ενώ αν είναι στα 70 χρειάζεσαι loops 8 beats.

Υ.Γ.: 13 χρόνια μετά, έχει αλλάξει και λίγο (πολύ) ο τρόπος που ο κόσμος ακούει μουσική στα clubs/bars. Αλλά αυτό είναι άλλη συζήτηση.
 

Posté Thu 07 Apr 22 @ 10:41 pm
Και όσον αφορά τα λαϊκά ;
 

Posté Thu 07 Apr 22 @ 10:43 pm
Δεν αλλάζει ιδιαίτερα κάτι σε σχέση με αυτά που έγραφε το παλιό νήμα.
Ίσα - ίσα που τα "μοντέρνα" λαϊκά έχουν πολύ πιο σταθερό tempo και εύκολο beat απ' οτι παραγωγές εικοσαετίας.

Δεν θέλω να κάνω διαφήμιση, οπότε το link θα σβηστεί σε λίγες ώρες.
Αλλά μπες εδώ και ακού: Link Removed
Μπορείς να δοκιμάσεις να κάνεις κάποιες ίδιες αλλαγές μόνος σου να δεις πως έγιναν.
Εύκολο είναι. Απλά πρέπει να πατάνε σωστά τα "primary beats"
 

Posté Thu 07 Apr 22 @ 10:46 pm
Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια, θα το τσεκαρώ!