Se Connecter:     


Forum: Dutch Forum

Sujet: pioneer DDJ-ergo

Ce topic est ancien et peut contenir des informations obselètes ou incorrectes.

Ik heb een pioneer DDJ-ergo....alles werk behalve het selecteren van de hoofdtelefoon, het uitgang geluid is het zelfde als de master out en kan niet apart voor beluisteren....welke instelling moet ik toe passen....grt Dimi
 

Posté Sat 13 Apr 13 @ 7:26 am
Dimi,

altijd even kijken in de Wiki (onder Support/Help) Daar staan alle configuratie-instellingen van de ondersteunde controllers in. Voor de Ergo staat hij hier: https://virtualdj.com/wiki/DDJ-ERGO.html
 

het is gelukt.....mercikes ;-)

 

Mooi! Bedankt voor de terugmelding.
 



(Les anciens sujets et forums sont automatiquement fermés)