Hallo,
Nieuw hier, net VDJ 7 home gedownload. Dit is wat ik wil, WIE KAN ME HELPEN?
Probleem:
VDJ gebruiken met laptop (Windows 8) en die aansluiten op Pioneer DJM 250 mixer. Dit zonder er een fysieke controller tussen te zetten.
Wil de 2 kanalen apart kunnen voorluisteren met koptelefoon en ook de 2 virtuele kanalen aansluiten op 2 aparte kanalen van het mengpaneel.
Wie kan me een tip geven hoe dit te bewerkstelligen?
Groet,
S
Nieuw hier, net VDJ 7 home gedownload. Dit is wat ik wil, WIE KAN ME HELPEN?
Probleem:
VDJ gebruiken met laptop (Windows 8) en die aansluiten op Pioneer DJM 250 mixer. Dit zonder er een fysieke controller tussen te zetten.
Wil de 2 kanalen apart kunnen voorluisteren met koptelefoon en ook de 2 virtuele kanalen aansluiten op 2 aparte kanalen van het mengpaneel.
Wie kan me een tip geven hoe dit te bewerkstelligen?
Groet,
S
Posté Fri 20 Jun 14 @ 3:08 pm
Hoi,
Als je 2 decks wilt gebruiken en allebij door een apart kanaal van een mixer, dan kan dat via de hoofdtelefoon-aansluiting met Y-splitter, dan heb je 2 x mono.
Beter is een externe geluidskaart aansluiten met minimaal 2 uitgangen. Dan kan je bij settings kiezen voor usb.
Als je 2 decks wilt gebruiken en allebij door een apart kanaal van een mixer, dan kan dat via de hoofdtelefoon-aansluiting met Y-splitter, dan heb je 2 x mono.
Beter is een externe geluidskaart aansluiten met minimaal 2 uitgangen. Dan kan je bij settings kiezen voor usb.
Posté Mon 23 Jun 14 @ 12:57 am
Je zal sowieso minder opties hebben om iets in te stellen als je de Home versie gebruikt. Die versie is bedoeld voor enkel met muis/keyboard te gebruiken, daarom is die dan ook gratis.
Als je een mixer wil gebruiken, toch eens kijken naar de andere versies.
Als je een mixer wil gebruiken, toch eens kijken naar de andere versies.
Posté Mon 23 Jun 14 @ 2:45 am
Ter info:
De Y-splitter is alleen voor de scheiding van het Master- en koptelefoonsignaal. De 2 decks apart gaat daar niet mee. Hetzelfde geldt voor een USB-geluidskaart. Een werkelijke scheiding van de 2 kanalen gaat niet met de Home-versie.
De Y-splitter is alleen voor de scheiding van het Master- en koptelefoonsignaal. De 2 decks apart gaat daar niet mee. Hetzelfde geldt voor een USB-geluidskaart. Een werkelijke scheiding van de 2 kanalen gaat niet met de Home-versie.
Posté Mon 23 Jun 14 @ 3:54 am