Se Connecter:     

Forum: Dutch Forum

Sujet: Advies gevraagd: 4-kanaals DJ-controller voor VirtualDJ
Ik ben actief als feest-dj / allround dj met een drive-in show en ben mij aan het oriënteren op een nieuwe 4-kanaals DJ-controller als vervanger voor mijn oude maar betrouwbare Denon HC4500 (2x) en DNX500.

Ik werk al jaren met VirtualDJ Pro in combinatie met PB-Sound (Hiermee kan ik direct vanuit de database van PB nummers spelen in VDJ) en zoek vooral een controller die in de praktijk goed, stabiel en logisch werkt met VirtualDJ. Voor mij zijn met name de volgende punten belangrijk:

goede en stabiele VirtualDJ-integratie

- 4 echte kanalen met faderstart
- overzichtelijke bediening voor feesten, bruiloften en allround drive-in werk
- degelijke bouwkwaliteit voor mobiel gebruik
- goede ondersteuning voor stems en effecten
- goed instelbare fader-/MIDI-functionaliteit

Ik kijk onder andere naar modellen zoals de RANE FOUR, Pioneer DJ / AlphaTheta DDJ-FLX10 en eventueel de Denon DJ SC LIVE 4, maar ik sta open voor jullie advies.

Posté 21 hours ago
I am active as a party DJ / all-round DJ with a mobile DJ setup and am looking into a new 4-channel DJ controller to replace my old but reliable Denon HC4500 (2x) and DNX500.

I have been working with VirtualDJ Pro in combination with PB-Sound for years (this allows me to play tracks directly from the PB database in VDJ), and I am primarily looking for a controller that works well, stably, and logically with VirtualDJ in practice. For me, the following points are particularly important:

good and stable VirtualDJ integration

- 4 real channels with fader start
- clear controls for parties, weddings, and all-round mobile DJ work
- solid build quality for mobile use
- good support for stems and effects
- easily adjustable fader/MIDI functionality

I am looking at models such as the RANE FOUR, Pioneer DJ / AlphaTheta DDJ-FLX10, and possibly the Denon DJ SC LIVE 4, among others, but I am open to your advice.

Ik gebruik de FLX10 en ben daar zeer tevreden over. Hij doet alles wat ik wil. Het goed instellen van de settings vraagt wel extra aandacht voor het allemaal echt lekker werkt. Met de shift kan je de federstart live gebruiken wanneer je maar wil zonder de settings in VDJ te veranderen.