Se Connecter:     

Forum: Dutch Forum

Sujet: vertraging 2de geluidskaart

Ce topic est ancien et peut contenir des informations obselètes ou incorrectes.

eeej ik heb zinds 2 dagen een extra geluidskaart hij werkt prima alleen is hij net iets sneller dan mijn huidigge waardoor als je mixt ze niet gelijk gaan .
dus mijn vraag is: is er een manier om 1 geluidskaart te vertragen of is er een anderre manier om dit op te lossen (ik heb nu het geld niet om nog een geluidskaart te kopen :( )

Posté Wed 27 Jun 07 @ 4:05 pm
Is die 2e geluidskaart een 4.1 of meer?

Zoja, kan je de master en het voorbeluisteren over 1 dezelfde kaart laten gaan;)

ik heb wel 1 7.1geloof ik maar in welke moet ik hem dan stoppen want dat heb ik ook al geprobeerd maar krijg er geen geluid uit.
en bij die nieuwe zitten er 2 uitgangen op die kaart (2 groene) kan ik het mischien via die doen??

Ok, zorg ervoor dat die geluidskaart door windows word gezien als een 7.1(als je niet weet hoe dit moet, moet je even op dit forum zoeken;)

Ga dan naar je config in VDJ en zorg dat de instellingen zo staan:

Je kiest natuurlijk je geluidskaart wel zelf :P

Zorg ervoor dat je Master in de groene uitgang van die kaart steekt, en de voorbeluistering in de rear van de geluidskaart(ik weet nu even niet welke kleur dit is :s)

Laat weten als het werkt;)

het is gelukt met me 7.1 hij herkende hem gewoon niet als 7.1 kaart stond gewoon op 2 speaker ingesteld ;-) ;D

(Les anciens sujets et forums sont automatiquement fermés)