Connexion rapide:  

Forum: Dutch Forum

Sujet Probleem met opnemen

Ce topic est ancien et peut contenir des informations obselètes ou incorrectes.

De mixen die ik maak met de dj console neem ik op en gebruik daarbij Virtual DJ versie 4.3.1 dj console. Maar als ik een nieuw nummer inmix loopt hij goed en als ik later terug luister hoor dat ie even blijft hangen. En dat gebeurt bijna bij ieder nummer, beetje jammer. Weet iemand waar dit aanligt.

Mijn computer gegevens: AMD sempron 2800, 768mb intern geheugen en xp service pack 2 home editie versie 2002
 

Posté Fri 14 Sep 07 @ 1:47 am
bedoel je de 3.4 versie?
Ewout
 

Posté Sun 16 Sep 07 @ 2:19 pm
Ja, was een tikfoutje zie ik net.
 

Posté Wed 19 Sep 07 @ 3:46 pm
Draai je muziek of ook video clips. Je geheugen is wat aan de kleine kant. Je kunt ook even proberen om de reactivity in het config menu wat lager te zetten. Het lijkt of je pc het net niet trekt. Neem je op als wav, of als mp3? Soms kan het ook helpen om je harde schijf te defragmenteren.
Ewout
 

Posté Wed 19 Sep 07 @ 5:10 pm
Ik draai alleen muziek en neem het op in mp3. Gewoon lekkere mixen maken voor in de auto. Hoe doe je die reactivity wat lager zetten?? Defragmenteren kan ik eigenlijk wel weer eens doen.
 

Posté Thu 20 Sep 07 @ 1:42 pm
Ik weet het niet precies meer voor 3.4 (het is al weer een tijdje geleden dat ik die versie gebruikte). In het config menu staat een optie "Reactivity", deze kun je bijvoorbeeld van fast op middle zetten.
Je kunt ook eens proberen om in wav op te nemen. Opnemen in wav kost minder cpu tijd, je kunt de wav dan later na het mixen omzetten naar mp3.
Ewout
 

Posté Thu 20 Sep 07 @ 8:17 pm
Ok, bedankt ;) Ik ga het eens proberen.
 

Posté Thu 20 Sep 07 @ 10:34 pm


(Les anciens sujets et forums sont automatiquement fermés)