Connexion rapide:  

Forum: Dutch Forum

Sujet Nederlands
ikkeHome userMember since 2003
Ik heb zojuist een nederlandstalige language.xml voor VDJ geupload. Deze zou dus binnen enkele dagen beschikbaar moeten zijn.

Greetz, Ikke
 

Posté Fri 11 Jul 03 @ 7:02 pm
Ik snap niet dat je een nederlandse versie zou willen. Alle programmas in de muziekwereld zijn toch engels... de termen die je gebruikt zijn toch standaard
 

Posté Tue 23 Sep 03 @ 9:00 am
helemaal mee eens !!!!
 

Posté Fri 26 Sep 03 @ 8:47 pm
elvinHome userMember since 2004
De termen zijn ook hetzlefde, maar bepaalde dingen zijn wel in het Engels. Vind het wel fijn :)
Gr. Elvin
 

Posté Fri 28 May 04 @ 2:19 pm
salindPRO InfinityMember since 2014
HALLO, IK HEB VIRUAL DJ PRO 8 ; ALLES WERKT PERFECT MAAR ALS IK EEN USB STICK INPLUG EN NAAR VOLUMES GA EN DEZE STICK WILT OPENEN IN VIRTUAL DJ KRIJG IK NIETS TE ZIEN , IK KRIJG OOK DE MELDING.....ZIE IMAGE! WAT MOET IK DOEN als er staat rechts boven; problem opening database in /volume/ ? Ik heb dat probleem met elke externe schijf....M.V.G.
 

Posté Sun 12 Apr 20 @ 8:13 am
AdionPRO InfinityCTOMember since 2006
Misschien zijn de externe schijven op Windows geformatteerd?
 

Posté Sun 12 Apr 20 @ 9:19 am
salindPRO InfinityMember since 2014
Adion wrote :
Misschien zijn de externe schijven op Windows geformatteerd?
Hi, de schijf is geformateerd zowel voor windows als in mc os naar exfat.... maar het probleem zou zijn bij mac in de database en ik weet niet wat ik moet doen...

 

Posté Sun 12 Apr 20 @ 1:12 pm
Dank uw, eindelijk in nederlands.
 

Posté Tue 05 May 20 @ 5:46 pm
salindPRO InfinityMember since 2014
Hallo , ik heb een probleem met mijn audio uitgang . Ik heb een controller djj800 ik heb die doorgelust naar mijn yamaha mixer MG12XUK vervolgens doorgelust naar mijn woofer met grote jacks (stereo) ingeplugd in mijn mixer en een verlengkabel xlr . 1 kabel omdat de afstand naar mijn woofer van de ene naar de andere kant langer is dan de andere. Op een gegeven moment na pak weg 2 uur goed gespeeld te hebben had ik plots een storing (backspin) circa 3 seconden geduurd, en begon terug normaal te spelen . Na een uur ongeveer had ik terug dat probleem.... wat heb ik verkeerd gedaan ? Mvg. Arthur
 

Posté Sat 30 Apr 22 @ 9:25 am
salindPRO InfinityMember since 2014
Op een gegeven moment na pak weg 2 uur goed gespeeld te hebben met VDJ had ik plots een storing (backspin) circa 3 seconden geduurd, en begon terug normaal te spelen . Na een uur ongeveer had ik terug dat probleem.... wat heb ik verkeerd gedaan ? Is het de app? Ik heb windows 10 64 bit en dij controller Pioneer...thanks !


 

Posté Wed 23 Aug 23 @ 3:26 pm