Connexion rapide:  

Forum: Greek Forum

Sujet sosti ergasia me eksoteriko skliro disko

Ce topic est ancien et peut contenir des informations obselètes ou incorrectes.

paizo mousiki edo kai kairo me to virtual 4.3 kai exo syndedemeno enan eksoteriko skliro 320 gb.agorasa enan portable eksoteriko (mono me usb sindesi) kai prospathisa na paikso me auton.ADYNATON!!!!kolage to laptop kai to programma!!!!kapoy akoysa oti yparxei kapoio hub? poy enishiei to reyma poy pairnei o diskos.an kserei kati kapoios as apantisei eyxaristo!!!!!!
 

Posté Sun 21 Oct 07 @ 3:28 am
djdadPRO InfinityDevelopment ManagerMember since 2005
O diskos pou pires den exei diki tou trofodosia? An exei pou mallon exei, den tha sou prosferei tipota to hub kai den einai thema trofodosias. To hub einai mia lysi anagkis gia laptop pou den exoun polles eleutheres usb thyres. Stis perissoteres fores dimiourgei problimata. Tha prepei na to dokimaseis. Prospathise na apeleutherwseis porous sto mixanima sou.
 

Posté Sun 21 Oct 07 @ 6:03 pm
afoy phres portable tote trofodoteitai apo to trofodotiko toy laptop.
prepei na pareis ena hub me trofodotiko. yparxei se ola ta magazia me pc (plaisio klp) kai einai ena koytaki poy syndeetai se mia 8yra usb toy laptop kai thn vgazei se 2 h 4 8yres. se aytes tis 8yres poy dinei , ekei 8a syndeseis to sklhro.
yparxoyn kai hub xwris trofodotiko. den soy kanoyn gia thn periptosi soy. esy 8a pareis ena me trofodotiko.
sta eipa oso pio apla mporoysa dioti moy fenesai neos xrhsths.
elpizw na katalaves, ma an 8eleis kati akoma grapse.
 

Posté Sun 21 Oct 07 @ 6:24 pm
sas efxaristo poly kai toys dyo gia tis apantiseis sas tha to koitakso!!!
 

Posté Mon 22 Oct 07 @ 7:22 am
apopsisdjPRO InfinitySenior staffMember since 2003
poios diskos einai, WD oi mikroi ? aytoi exoun genika problima trofodosias, douleyoun me to diko tous kalodio mono.
Dokimase me "powered usb hub" opos eipe kai o filos epano.
 

Posté Mon 22 Oct 07 @ 1:02 pm
entaksei ola kala dokimasa me trofodotoymeno hub kai doyleyei mia xara!!!eyxaristo!
 

Posté Mon 22 Oct 07 @ 2:59 pm


(Les anciens sujets et forums sont automatiquement fermés)