Connexion rapide:  

Forum: Greek Forum

Sujet Palios dj - neos cj

Ce topic est ancien et peut contenir des informations obselètes ou incorrectes.

Kalispera sas,
tha ithela ti voitheia sas stin prospatheia mou gia eksygxronismo kai xrisi tou ypologisti otan paizo mousiki.
Exo to vdj v4.3 kai tha ithela na xrisimopoihso ta cd-players mou gia na paikso me time-code cds. Karta hxou maya 44 h kapoia alli antistoixi me 2 eisodous & 2 eksodous den yparxei. Yparxei mia eksoteriki sound blaster kai i ensomatomeni tou laptop.
H proti mou erotisi einai an mporo me to yliko pou exo na syndeso esto to ena cd-player oste na to dokimaso an mou aresei kai na min paro kainouria karta hxou adika. Ekana orismenes dokimes, egatestisa ton asio4all driver kai anoigontas to vdj epeleksa input single timecode kai tin karta hxou asio driver alla sto config mou leei oti den vriskei sime apo time code kai orismenes fores mou petaei kai error ston asio driver...
H deuteri erotisi einai, an de mporo me to yparxon setup na xrisimopoihso timecode cd agorazontas mia karta maya 44 tha leitourgisei sigoura, h tha doso tzampa lefta? Tha einai pio eukoli i diadikasia auti me mia alli karta ixou?

O eksoplismos mou einai ena laptop me celeron sta 2.6, 512 ram kai on-board karta grafikon mexri 64 mb
2 numark axis9 kai ena pioneer cdj100 kai enas miktis trikanalos phonic
 

Posté Sat 22 Dec 07 @ 10:32 am
djdadPRO InfinityDevelopment ManagerMember since 2005
Me Maya 44 sigoura tha paikseis me timecoded Cds.
To mixanima pou exeis einai arketa "adynamo" alla tha ta kataferei pisteuw. Eisai sto orio pantws.
Mporeis na kaneis dokimi me timecoded me tin karta pou exeis. Oxi omws me asio4all alla me ton yparxonta driver.
 

Posté Wed 26 Dec 07 @ 12:33 pm


(Les anciens sujets et forums sont automatiquement fermés)