Connexion rapide:  

Forum: Dutch Forum

Sujet v dj instellingen

Ce topic est ancien et peut contenir des informations obselètes ou incorrectes.

hasiiHome userMember since 2008
ik heb virtual dj sinds kort maar het lukt me niet de 2 liedjes appart te scheiden zodat ik kan mixen, ik heb 2 geluidskaarten en een koptelefoon maar ik hoor alles door ofwel de boxen ofwel de koptelefoon. de geluidskaarten zouden perfect moeten werken, heb deze nog laten nakijken.
ik heb ook gehoord dat dit enkel mogelijk is met de pro versie welke ik denkelijk heb, een mens zou na een tijd beginnen twijfelen.
wie kan me hiermee helpen?
 

Posté Tue 27 May 08 @ 6:48 am
Als je de pro versie hebt gekocht, vul dan even je serienummer in in je profiel. Heb je die niet gekocht, download dan de laatste demo versie hier van de website.
Je dient in het config menu de instellingen in "Sound config" naar je wens aan te passen. Meer hierover kan je vinden in de manual van VDJ. Daarnaast is het aan te raden om ipv 2 geluidskaarten een 4.1 geluidskaart of beter te gebruiken, hiervan is de config een stuk eenvoudiger en heb je achteraf minder problemen met oa latency.
Ewout
 

Posté Tue 27 May 08 @ 11:26 am
hasiiHome userMember since 2008
ik heb de 4.1 geluidskaart aangeduid maar als ik wil switchen blijf ik het ander liedje zacht horen, maar zoals v dj het aanduid werkt het niet enkel mijn groene input werkt en volgens de sound config moet ik ze in oranje en zwart steken
waarom heb je die nr nodig
 

Posté Tue 27 May 08 @ 12:14 pm
download even de laatste demo versie. ipv de verouderde 4.1 versie die je nu gebruikt.
Ewout
 

Posté Wed 28 May 08 @ 11:31 am
hasiiHome userMember since 2008
ok ga ik doen maar ben ik men oude versie dan niet kwijt moet ik dan weer .... betalen? voor de volledige versie
 

Posté Wed 28 May 08 @ 11:55 am
Als je VDJ reeds gekocht hebt, vul dan even je serie nummer in hier op de site, je kunt dan de laatste versie downloaden. Heb je VDJ nog niet gekocht hebt, kun je de demo gebruiken om te testen of VDJ wat voor je is. Deze demo kan je 20 dagen gebruiken, daarna kan je beslissen of VDJ wat voor je is of niet. Als het naar je wensen werkt kun je VDJ aanschaffen.
Ewout
 

Posté Thu 29 May 08 @ 12:22 pm
Hey supertom,

Even een ander bericht in deze topic, (anders toch geen antwoord)..........
Werkt de Behringer BCD3000 on vista 64-bit ???????

 

Posté Sat 31 May 08 @ 2:41 am
hasiiHome userMember since 2008
sluit die topic maar heb et al opgelost zonder de uitmuntende hulp van dit forum, van service gesproke..
 

Posté Sun 01 Jun 08 @ 5:19 am


(Les anciens sujets et forums sont automatiquement fermés)